Nytt

Idag hade ja sovmorgon. ... började 12.. ställde klockan på 09 så jag kunde dra mig å äta en lång frukost ... De gjorde jag åxå ...




till Våra Värsta År... som är så galet bra!!!


Bibban myser i sitt nya rum.. skuttar runt i lägenheten i lugn å ro .





Idag fyller Sofia på jobbet 20... så hon bjöd på sjukt god kaka/tårta


och till råga på all va jag PS till Steffo på lunchen såg till att han shoppade ny jacka ... de va sjukt fint väder så vi unnade oss en Glass. .. Första i År!!!


Efter dagens jobb... åkte jag till min fina Tove å hennes fina familj. tog en kaffe fick lite kloka råd å myste med barnen.. lite extra med söta Viola!!!






Hämtade nagellack. .. å till mig lycka hade Tove köpt 2 nya!!!


Nu har ja tänt ljus å myser i min ensamhet. .. dags att sova snart...


I morgon ska ja premiära i mina nya Zebra skor...
REA fynd på H&M....


Okey MR Anonym...verkar som de är en Han... . Ge mig nåt mer....
😉

Puss på er Finisar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vill du ha mer? En liten puss?😘

2014-04-15 @ 20:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0