😩SJUK😩

Uuusch de började i måndags kväll snorig å frusen... hemskt....
Tisdag ännu värre.. nyser snorar rinner i ögonen..
Ja hela jobbet och familjen har ju varit förkylda så de va ju klart att Jag skulle åka på ....
så onsdag efm kom febern. . när ja va på Ridskola mådde så dåligt....
stannade hemma igår från jobbet Sov Och Sov...
Bästa D häntade Ida körde henne till dagis... Nea cyklade... Mamma å Nisse hämtade Ida å mamma gick med henne på simskolan... TACK Älskar er!!!
Ännu en gång hur skulle jag klara jobba butikstider utan Mamma Å Nisse... Jo barnen skulle få vara på fritids å Dagis till 18:30 många dagar....och kanske missa både rid å simskola vissa dagar!!
Så Tack !!!
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Och Ja lite foton har ja att bjuda på!! 😀
Ridskola!!!






Och en liten selfie så klart!! 😂😂


åå hittade denna Glasskarta från 1985..
ååå vilka minnen...
badstrand/pool/sommar/skrikande lekande barn/värme/gräs...alla dofter å GLASS.... i sån Glasspåse...


så mycket minnen ....

Linnea rinde nyss. Framme på skolan..
hon har blivit så stor...💜
Hon duschade å fönade håret i morse. ..
sprayade sig med Victoria Secrets Pure seduction....
hade strumpbyxor Kjol.. skinnjacka å lyssnade på sin lista på Spotify i lurarna när hon cyklade iväg...
9 år lixooom jösses...
Hon skulle lämna över en liten kärleks present till sin Nya kille. JA hon har en Ny kille åxå 😯
Hänger inte med riktigt! !!!

Jag mår mycket bättre idag... sköönt... ingen Feber men genomförskyld. .. Tänk att Vila kan göra så mycket....
som en kollega sa.. tänk att din kropp är som din bil...
och när den börjar gå illa lämnar man den på verkstaden eller lagar...
Gör man de när man själv är sjuk? ??
nää då ångar man på i 100 knyck... ist för att "laga" kroppen...

Ska lämna Ida på Dagis om en stund.
sen hem å vila lite till!!!
Djävligt skönt att Inte ha feber... jag Hatar Feber... usch...

Vad som händer i helgen vet ja inte. . mer än att vi ska äta Tacos ikväll. .. så klaaart!!!

på Tal om att Äta... ibland eller ganska ofta känner ja mig fet å uusch....
men när ja tittar tillbaka på min Viktresa.. som typ ALDRIG tar slut känns de som...
Ger jag mig en klapp på axeln..och att jag hållit mig på samma vikt i 3 år typ...
är ju grymt !!!
10 kg kvar... Måste kämpa på Igen...
Vad är 10Kg om man jämför med dom 40 jag tappat??




Så jag får ta tag i mig... i motion/träning å Mat....

Ta hand om er KRAMAS mycket!!!


Puss!!!


FIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg både innan och nu!! Sitter på insidan eller😘😘 ?

2014-04-25 @ 15:18:43
Postat av: Johanna

Hej!! Har precis hittat din blogg o blev genast sugen på att få reda på mer om din viktnedgång. Kan du inte skriva ett blogg inlägg om din resa. Sammanfatta d lite. Hade varit kul o läsa.

2014-04-27 @ 09:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0