ojoj

Nu va de asa läääääängesen felåååt!!!
Dagarna flyger fram... speciellt mina barnveckor...
And I love it ..
bjussar på lite bilder....
Sportlovet fick vi en dag tillsammans Hela familjen.. åkte till Linköpings Badhus.. de va super mysigt...
Men jösses va trött man blir av att bada!!!






Har fått en underbar inbjudan till bröllop i sommar !!! 💜


D har fyllt år... jag å barnen sjööng och firade honom. ..


En underbar tavla fick han !!!


Jag har hunnit med en fika med min underbara Soyakorv My... och gos med Elsa frallan !!!

Städat massor på jobbet då de är luungt med kunder!!! så häär tomt är inte lagergångarna ofta! !!



Härjat åxå med min härliga Max !!!


fredags frukost!!!


Lite Os... spännande Hockey!!!


Nytt Gel lacke Orange!!!


Fick tack vare lite Delningar på Instagram en GoodieBag Från Makeupstore! !!


Fick ÄÄÄÄNTLIGEN!!!!
träffa min älskade Vän Tove hennes underbara familj å mysa med söööötaste Nytillkomna lilla 🌸 Viola🌸 asså såå sööt såååå liten!!!






Tjejerna glada!!!






Ida å Greta hade maskerad! !






De blev lyxig middag på lördags kvällen till mello!!!!
Och fasen va Antons låt är braaa ju mer man hör den!!! å Alcazars åxå!!!


Förra fredagen blev de en häääärlig spontan Vinkväll Med fina vänner Hanna å Karin... ojoj va kul vi hade snackade å surrade å garvade!!!
Och min bästis som annars ALLTID åker hem vid tio tiden.. höll sig vaken till 01:00 då taxin kom!!!
TACK tjejer de va sjukt mysigt!!!!
💜💕💜💕💜🍷🍸🍷




Sov till 12 på lördagen sååå skönt!!!!


Denna vecka har Ida haft klädsim på simskolan! !!


Och valde största hästen att rida på!!!
Galopperade och styrde denna best!!!
hon är sååå duktig! !





🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎



Så allt rullar på.. 😊












Har bytt till Vita överdrag på sofforna! !!
Vår i lägenheten! !!

Tvättat allt!!! Phew meen va Aj lav tvättstugan! !! snabba maskiner...



Ida fick Snurrflätor i morse!!!

Steffo har lekt på jobbet! !! 😂😂😂😂😂
visst ser han Farlig ut???


Nu sover mina barn... Ida kikade på lilla sjöjungfrun och linnea på Skönheten & Odjuret mina Absolut favvosar i disney!!!
Ja å nya Frost åxå !!!!

I morgon är de fredag igen... Ledig helg sååå skönt!!!
I morgon åker jag å min bästa Melissa till Ikea en sväng... sen är de Fredagsmys! !!
Lördag ska vi soooova länge.. äta lång frukost och kika på mello smaska tacos med Melissa å hennes pojkar!!!
Söndag är de kalas å dans å lite mer kalas!!!
De va den helgen! !!
Sen är de daga för ensam vecka igen....
Så vill nån Umgås är ja På !!!!!

D å jag pratar nästan varje dag... de känns jättebra! !!
Han är min bästa vän... vi har en öpoen konversation de känns sååå Bra !!!
Som ja sagt innan.. vi har Tillsammans verkligen gjort detta enl regelboken! !!
Jag är stolt över oss Båda!!!! 💜💜💜💜

Puss på er alla Finisar!!!!
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼




Fia!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0