saknar....💕

Mina älskade tjejer... De är pappa vecka...
känns lite jobbigare nu när ja fick ha dom 2 dar extra då D jobbade borta...
Men ja fick låna nea en stund igår då hon inte ville åka med på Ridskolan....
Jag hade lånat Emmas gellack å lampa.. så vi fixade våra naglar...
Fasen va fint de blev.. nu måste ja köpa en sån å lite coola lack !!!


Va med Ida på simskola i tisdags... Nea va hos en kompis... hon är jätte duktig och kommer att byta grupp till nästa omgång... Kul !!!

På jobbet är de som vanligt.. kul !!!
Inventeringen är igång...




Det är så många som frågar varje dag.. Hur orkar du vara så glad??
Varför inte.??
Jag mår bra... har två älskade tjejer som är friska.. ett jobb som är toppen med härliga kollegor...
underbara vänner och en super familj.
sen att jag vill ha massa pengar å en snygg kropp är en annan femma!!!
Denna snobben bild passar så bra in på mig !!!



fått mig ett par Boyfriend jeans från Lager157..
dom är grymma!!!


Ikväll hade jag mina underbara bäston från jobbet här på middag !!! De va sååå mysigt !!!







skrattat massor... speciellt åt värdens roligaste kille "Max"... han har haft problem med magen och fått uppsöka akuten.. fick detta som svar när ja messade honom om hur han mådde...
ni som sett Bussturken på youtube fattar skämtet... =) om F ordet.... hahaaaa




Och i morgon är de AW... och sen har ja tagit på mig att jobba en extra Helg... passar på när man är barnledig !!!

Ta hand om er !!!!
gräv inte ner er över småsaker... ta reda på de som ni har och de som betyder nåt
Pussar och Kramar!!!
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha skönaste smset evaaaaaa

2014-02-08 @ 14:00:12
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0