Komplett...

Ååh jaa nu är mina tjejer hemma och just i detta NU är dom osams.... dock djävligt skönt att dom är hemma. ..Frukost i sängen blev de i morse... Linnea hade lite ont i magen både igår och i morse så hon fick vara hemma idag... sköööönt... att slippa åka iväg med henne... det är verkligen Snöstorm....jag får en leverans av tvättmaskin idag... men ska ändå nyttja stora tvättstugan tänkte ja... den är perfekt! !! Jag har jobbat hela helgen. .. de va ganska lungt... vi värvade lite nya kunder i Club Clas å delade ut GoodieBags... och ja tog mig en och annan powernap på luncherna..=) I lördags efter jobbet va de dags för lite tjejmiddag hos Therese.... de va jätte trevligt och vi fick galet god mat !!!   (lånade din bild hanna) 😀 Vissa va som vanligt sååååå "trötta" *host tråkiga* å cycklade hem tidigt.... Vi andra partade på och tog en vända in på krogen.... Mycket trevligt! !! hahahaaaa kolla mina brillor helt snea !!! Tack !!! de va jättekuuul !!! Söndag va ja sååååå trött... och kände att nä fan jag är inte körbar... Fixade skjuts till jobbet TACK SOM FAAAN !!! 😘Jobbade på och jo ja va liite trött på efm...Älskade mamma hämtade mig. ... åkte å handlade lite så de finns mat till mig å töserna.... tänkte fixa pannbiff idag storkok så de finns till middag åxå.... kanske baka muffins...Så nu är de en vecka med fart igen... simskola å ridskola....D åkte skridskor med barnen i söndags... de gick jättebra för Ida de släppte och hon åkte själv jätte roligt !!! De är såååå skönt att vi är sams jag och D... när vi lämnar barnen passar vi på att fika å snacka lite... om veckan som gått och kommer...Igår bjöd jag på middag så vi åt tillsammans. .. tror att barnen uppskattar de med.... Tack Daniel... som ja sagt ... han kommer alltid vara en stor del i mitt liv... vi har ju våra fina tjejer tillsammans 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0