Min tur...

Att vara ensam utan tjejerna...
jag saknar dom massor....
Men de är åxå Väldans skönt att vara ensam.... (jag får tycka de)



Linnea ringde i tisdags å va lessen.. hon saknade mig såå... då blev de jobbigt.. mitt hjärta gick i bitar en stund...
💔💔💔💔
Pratade med henne på kvällen då va allt bättre... sköönt!!!!
Dom har de mysigt hos D....

Pratade även med Ida... haha hon va så rolig... babblade om allt och sa mamma nu har jag 2 killar på dagis som är kära i mig....
men jag vet inte vem jag ska göra barn med... hahah Gulljänta...💕

Kramens dag har de varit




Jobbade sent måndag & tisdag. .
och de är en skön känsla när stängnings meddelandet sätter i gång...


även skönt att slappa i snusksoffan..


I går slutade jag tidigt.. åkte hem och slappade i soffan... såå djävla skönt att småvila lite... när gjorde man de sist??? typ 10 år sen... =)





Sen åkte jag på Bio med Mamma och några vänner.. vi kikade på Kärlek Deluxe med Stenmark... jösses va vi garva... den va så rolig... och han är ju bara såå sexig... hihi... vi va typ kära i honom allihopa..😂
De va vi och typ 10 till i salongen...


I morse va de uppstigning tidigt... uuuh va trött ja va...
jag hade Turen att få en klipptid på Maxim.. Min frisör Hilda va ledig... så jag fick en annan chey....
jo de blev bra...
Men Hilda vet ju hur ja vill ha... va fjompig man är haha men nu är de kort igen... och som sist så känner ja mig liiite lesbisk när de är så kort hahah


Köpte färg åxå så ikväll ska de färgas... Rött !! 😊

Min kära pappa va här och fikade nyss... de va trevligt. .. han har inte varit här sen ja flytta in... trots att vi bor grannar...
och nu håller ja på i tvättstugan. ...Underbart. .. 2 fulla maskiner med torktid tar typ 2 timmar... Nya Stoora maskiner... Grymt...

Jobbhelg står på chemat.... tjejmiddag på lördag.... och på söndag kommer mina så älsklingar igen 💜🎉

Fredag i morgon åxå....
faan va tiden går fort...
Och jag har ju verkligen tränat massor denna vecka... NOOT ....fan


Ta hand om er!!!
💜🙊💕
Pussar
FIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0