På Plats!!!

Nu är vi här... jag och tjejerna. .. i min underbara lägenhet. . ja älskar den.. ja älskar området. ..
TACK IGEN till alla underbara som hjälpt till!!!
de är endel kvar att fixa....
jag mitt arsle hade ju köpt fel gallerkorgar till hyllsystemet... så nu har jag ingenstans att lägga mina kläder och badlakan... men min fina vän Tove åker upp till Ikea på tisdag och då fixar hon de till mig !!! 💜

Igår fixade D mina bromsar på bilen som kärvat... TACK !!!
så vi bjöd honom på mat när han va klar !!!
Första middagen i lyan...

sen fick jag fotmassage och ett glas Rose..



och I morse satte han upp lite krokar/hyllor..
Ida hjälpte till..=)



gjorde lite Irisch Cream (stavas de så) Latte i morse Muuums


Sen gick barnen ut en stund... dock saknar vi pulkorna som ska hämtas idag så dom kan åka..


jag städade lite å plockade...


















Lite tavlor och duschdraperi som ska köpas. ...

Men klart Nööjd.. de blir så fint...
Han som bodde innan rökte inne.. 😝 så de luktar fortfarande Rök i Idas garderob jag tror att de va hans sovrum. . fast dom är målade.. så äckligt... så jag ska måla ett par varv till....
annars har dom fått bort rökdoften bra !!!

Nu ska ja snygga till mig och sen åka Med D å köpa säng till Ida.. Hennes tog jag ju med hit...
och så ska vi hämta pulkorna...

Hoppas ni får en Fiin Dag !!!

PUSSAR & KRAMAR !!!

FIA !!!

Kommentarer
Postat av: Lina Eriksson

Jättefin lägenhet! Vart ligger den? Älskar den snygga randiga tapeten! :)

2014-01-12 @ 10:48:47
Postat av: Eva Stridh

Jättefint Fia!!
Minns känslan av EGET och STARTA OM. Läskig, konstig... Men alldeles underbar samtidigt!
Nytt kapitel i livet nu gumman!!
Kraaaaaam

2014-01-12 @ 15:12:46
Postat av: Jessica

Fin lgh...

2014-01-13 @ 15:06:39
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0