Snabbt...

Heeej en liten snabb bloggning innan packandet fortsätter...
började min flytt i torsdags... med hjälp av underbara vänner... =)
Min höggravida älskade Tove bar och skruvade möbler!!!! =)




D hjälpte åxå till...


De va grejjer Öööööverallt... =)
Idag jobbade ja 7-13... sen hem.... packa in i bilarna ja å mamma å Nisse.. bära saker upp å ner...
sen kom Mina bästa vänner Hanna, rune och Tove packa kärra packa bilar in med ungar och åka med lasset...
full fart på alla...Faan vilket Team!!!!
sen packa upp Kasta ner i källaren.. tjata på barn sucka stöna skratta plocka Ääääta... Tove hade bakat såååå mycket gott .. shiit...
och Goda piroger från vännen Jenny!!!














Barnen somnade framför Tv:n... jag städade innan vi åkte tillbaka till huset!!
så nu ska ja packa lite kläder och så tar vi delar av de sista i morgon....
då ska vi sova där... får se om D stannar åxå... vi ska iaf äta middag med barnen tillsammans i morgonkväll..
Han är tamefan Bäst den där D... som fixar å hjälper till i denna separation. .
TACK !!! 💜

Bloggar mera sen... mycket just vettniii =)
puss på er !!!

Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0