Akuten...


Japp idag precis när jag parkerat bilen i garaget... ringer Daniel... Nea har cyklat omkull å gjort illa armen... kunde knappt röra den...
Jag backade ur bilen okte snabbt och hämtade henne hos Farmor... brassade snabbt... (typ 180 min lilla pärla går bra) till akuten...

där blev de Röntken





och de konstaterades att de inte är nåt brutet... lite mjukdelsskada... så 2 timmar senare Vrååål hungriga åkte vi till Burger king och åt mat..
och passade på att tvätta bilen på Preem




Daniel hade tagit Ida å all packning hit till mig.. det är ju Mamma vecka!!! 💖
så nu är dom Nybadade och ligger i sina sängar... jag är komplett igen...
Mina ÄLSKADE tjejer...

Aaa just de... Ligger på lägsta vikten ja gjort på Mååååånga år.... och idag fick jag på mig DAM skjorta på jobbet sån djävla härlig känsla... ☺🙌💪


jag har haft herrskjorta i 8 år... för att dessa är såå små och konstiga i modellen på en tjockis... Men Nu... Fan va skönt.... Närmar mig målet med stormsteg....

Jobbhelg är över... och Ledig dag i morgon Sol ska de bli åxå... yaaayyy...

puss på er Finisar! !!
Fia

Kommentarer
Postat av: Jessica

skönt inget var brutet <3
så fiiiiiin du är
pinglan
kram

2014-06-02 @ 09:34:14
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0