😀

Hej Måndag! !!!
Hej Duktiga mamma Fia!!!
Jag "Citerar" Lotta på bråkmakaregatan:
JAG KAN ALLTING NÄR JAG TÄNKER EFTER!!! 😊
Idag har jag agerat Elektriker. .. monterat upp lampor i hallen å tjejernas Rum...
Hejja Mamman!!!


Skit nöjd!!!

I går snöade de Igeeeen Fuck...
jag vill ju Ha vår Nuuu...
så ja kan använda min Bruna jacka !!!


Jag har även Premiär smakat Yollibox...
Passionsfrukt...
Mycket god å svalkande...
Men är säkert godare på sommaren...
speciellt att göra en Kall drink kanske..;)
typ en Daquiri med den...

Igår va de en Dag full med Aktiviteter. ..
Nea va på Kalas 11-13... 13:50 dansträning och 15:00 middag/kalas jos "svärisarna"...







Vi Firade Lillkusinen Noah!!!

Sen va de dags för barnen att vara hos pappan!!!
jag åkte hem.. städade å plockade...
I morse sov ja till 08:00 ... har ju liite extra tid då jag bara har mig själv att fixa när ja börjar jobba 9:45....
ganska skönt faktiskt!!!

På jobbet är de lungt!!!
Så man har extra tid till våra stammisar!!
En av dom är Stig... en farbror i 80-års åldern pigg å glad Berättar Allt för mig... (och lite till)
han är ensam inga barn eller familj... så den lilla stund jag ger honom betyder nog mycket...
sen att han tycker jag är den Vackraste å snyggaste han sett är en annan sak!!
Hihi varje gång säger han Ååh herreguuuud Fia du är så vacker såå perfekt... jag älskar kurviga kvinnor om jag bara hade varit 40 år yngre... då hade du Inte kommit Undan... 😂😂😂 och han vill gärna kramas så ja håller mig på rätt sida om disken när han kommer ;)

Lilla Stickan!!!

Sen har vi en annan kund som har sina "rutiner"
Han kommer in...med sina sandaler å Tubsockor lämnar sin stora trunk å gåstavar bakom kassan...
Går in och handlar...
Kommer tillbaka Visar stolt sitt ClubClas kort...
betalar packar i sin väska... sätter sig på Bänken utanför och halvsover i typ 10 minuter...
Gnuggar pannan tar sin väska.. Ropar Hejdå och åker upp igen..
Hahah
Dessa stammisar! !!
Stört sköna..

Sen har vi en Gammal Rik FIN Dam... Fru "S" ..
Som kommer med sin Rullator å lilla söööta vovven Murre....
De är en sån svart liten jycke som Markoolio har...
Hon vill Gärna att man tar hand om henne Liite extra... och hon gillar Mig...
Hon kan Va jävligt otrevlig åxå .
Dock Aldrig mot mig.... 😀😀
Så kollegorna lämnar gärna över damen till mig när hon kommer... Men ja Gillart!!!

Nu är lilla Bibban ute å skuttar ja tror hon tycker de är skönt att Inte ha Ida hemma... som bär på henne Jämt ..
Så nu när de bara är vi skuttar hon runt i lägenheten å njuter!!! ;)

Nu ska ja krypa ner i sängen!!!
Ta hand om er!!!!

Pussar å Kramar
Little Fi (FAJ)
😂😂😂😂😂

Och "Anonym" Icke vara Blyg!!! 😉😉😉



🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fina du, snygg som vanligt, måste åka uppåt i landet & handla hos dej hahaha
kram <3

2014-03-04 @ 08:36:59
URL: http://busnova.blogspot.com
Postat av: Janni

Alltså, måste hålla med föregående talare, Fia du är ju så sjukt snygg så man dör! Och jackan går inte heller av för hackor:-) kram!

2014-03-04 @ 19:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0