🎈 FÖDELSEDAG🎈

Idag fyller vår älskade Ida 6 År!!!
Tänk redan... vart tar åren vägen...
Våran underbara lilla Gumma!!!
17/3 kl 16:08 är hon född.. en snabb Snabb förlossning...
2 timmar en krystvärk!!! ja skulle lätt göra om de;)













Jag sov hos D i natt... Ida kom när vi lagt oss å frågade sömndrucket om vi skulle komma å sjunga nån gåååång???
hon hade svårt att sova... 😁
Men sen va de dags... upp å hämta paket.. å sång!!!!
🎤🎵🎶
Hon blev sååå glad över alla saker...
jag försökte mig på att göra en ballong blomma.. eehhh näää men ida blev jätte glad!!!

















D å Nea åkte till hennes skola började. . jag å Ida försökte göra ballong figurer... Svååårt...
men här en hatt som hon hade .


hon bjöd på frukt på Dagis... å blev firad där med paket! !!
Valde Pizza till middag.. som pappan fixade!!!

Jag har jobbat.... sent... så nu slappar ja i soffan.. som alltid är de Tomt hemma utan tjejerna. .. Tur att jag har Bibban... hon skuttar runt här nu.. glad över att Barnen INTE är hemma..😀

I morgon ska vi ha en Typ Aw... och "tacka" av min bästa Älskade å den mest underbara (kill) Bästis jag har...
kan ni fatta MIN max bejbi habibi Bästa kille ska Flytta ifrån Mig/oss ...
Han har fått Jobb i Lund. å kommer att lämna CO i Nyk....

Hur HUUUR ska ja klara mig...
Ofattbart....


































de är tur att mina fina tjejer finns kvar... Men vi är inte kompletta Utan Vår Bejbi!!





Ja gråter av tanken att inte få höra hans galna upptåg varje dag... att inte få lyssna på hans Historier. ..
Klart att vi kommer skypa å snacka men de är Inte samma!!!
😭😭😭😭😭😭😭😭
Jag önskar dig All lycka min bästis!!! 💜💋
(även om ja inte gillar de)
Pusssssssssar!!!!


Ta hand om er alla Kramis!!!
Fia!!!
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis i efterskott Ida. Hipp Hurra
Snygg kill bästis du har hihihihihiiii

2014-03-18 @ 17:13:18
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0