Märkbart

Ja fyyy ibland är de så Märkbart att man är ensam.... att man bara har EN inkomst. ..
speciellt Nu när de måste köpas nya sommar Däck på Fälg. .. Usch va Dyrt...
men ja måste ju ha...
Jag får hjälp att leta men sen då skiten ska ju betalas åxå... Snoppen va trist....
de är så djävla tråkigt att behöva tänka pengar hela tiden... att vända på varenda djävla krona... snacka om att få magsår för mindre....

Ida fyller snart år.... presenter/kalas de kostar...
Skatten på Bilen kommer åxå snart ..
fyyy faaan va jobbigt.... de är nästan så att man vill grina Allt handlar om pengar Jämt. ... 😭😭😭😭😭

Nog om gnällandet.... Nu är iaf mina älskade barn hemma hos mig Igen....
💜💜💜 Vi lever på Kärlek. ..
jag har en underbar lägenhet. .En underbar Familj Underbara vänner underbart Jobb... och vi är friska!!!
De om nåt betyder allt!!!

D tog en cykel tur med tjejerna hit... de gick jättebra. .. Ida va lite trött i benen men dom va så duktiga! !!

Jag har haft min jobbhelg...

de har varit lungt... men så skönt att ha den avklarad! !! Så i morgon är jag ledig.... Skööönt...

Och Idag har de verkligen varit Vår...
gud när ja åkte från jobbet va de 15 grader varmt... och de blåste inte ens kallt... Underbart! !!
Jag har fått fram Utemöblerna på Balkongen. . jätte mysigt...


Mamma å Nisse va här å hjälpte mig sätta upp Lampan i vardagsrummet. .. de blev jätte fint !!! Tack snälla !!!


I fredags va ja bjuden på AW hos bästis hanna!!!


Hon hade som vanligt gjort galet fint med en massa gott !!!
och med störtsköna tjejer...
Asså va kul vi har!!! Jämt!!! 😂


















Och eftersom jag å Anna hade lite mysigt med Hannas Man förra gången va vi tydligen "portade" från sovrummet den här gången!!!
😂😂😂😂


Tack tjejer de va jätte trevligt! !!

Lördag va de ju dags Äääntligen för Mellofinal!!!
Alla andra år har de ju varit stooor fest men eftersom de kommit en liten Schlager Bäjbi så blev de andra planer... Jag tog på mjukis brallor å brassade hem till Tove & Mange och fick good mat å trevligt sällskap. .. Å mys med söööta Viola Nils å Greta!!
Sen att fel låt vann (enl mig) är en annan Sak!!!
TACK älskade Vänner 💜💚💜💚💜💚






















Veckan i övrigt. .. jobbat å typ så...
har ju som ja sagt tidigare turen att bo nära Havet !!!




Våren smyger sig in i butiken! !


Linnea hade Äntligen sin uppvisning med Hela skolan... en musikal dom övat på länge...
Jösses va alla va Grymma Elever Lärare ALLA !!!
Ja va tårögd och hade gåshud hela timman !!!
Dom dansade å sjöng...




Sååå duktiga! !!
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

I lördags va de ju Internationella Kvinnodagen... de firas mer utomlands än i Sverige... så vår lilla underbara Kroat Pojke :)
kom med choklad till oss tjejer på jobbet!!!
Vilken Kille !!!


En annan av våra fina killar.. min bästis M fyllde år.... så ja hade fixat en liten tavla till Honom! !


"Dope"
Åå va ja älskar att göra dessa fina tavlor!

Så här sitter ja nu... barnen sover. .. jag njuter av ett glas... Bubbelvatten!!!
Ska strax lägga mig och hoppas på att få sova bättre än ja gjort dom sista nätterna. Vaknar ofta varför vet ja inte. .
Kanske saknar ja att ha nån brevid...
Ska fan bära in ida i min säng... Hihi... Jo de gör jag !!!

Sköt om er Finisar!!!
Sääärlek å så...
💕💕💕💕💕💕💕
Pussar &; Kramar
Fia!!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

hihihi jag vill beställa tavla ju :P

fina du pengar,,, fan hate it, vet hur det är med en inkomst de går ju men icke kul i bland... <3
kram

2014-03-10 @ 17:09:44
URL: http://busnova.blogspot.com
Postat av: Anonym

Snygg brud som håller det lilla barnet!!😉

2014-03-12 @ 19:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0