Njuter....

Av en asa god Latte 🍵
Har lagat god kyckling sallad med en Ny favvo
Balsamico Mango.. shit va gott...
och så hade ja lite citron olja i åxå.. Nomnom...




Håller på i tvättstugan.. Har dammsugit å gjort rent i bibbans Bur...
Hon skuttar glatt runt här i lägenheten. ..
Å ja ääälskar min lägenhet trivs så Galet bra så ja nästan vill grina!!
Haha... saknar mina små troll så klart...

Kollade på gammla bilder... åååh va jag är Glad att ja Fotar Jämt allt å lite till... Såå glad att jag har så mycket fina bilder... 😚
På Våra Fina Fiina Tjejer...
De har vi Gjort bra Daniel å Jag !!












lyxar med en liten chokladbit åxå... ur Mormor Ruts underbara Kristall godisskål... i denna fanns Alltid godis när man åkte till Mormor å morfar. ..
Allt från Polkagrisar, Bridgeblandning till knäck och kola...
Lika spännande varje gång att öppna locket och kolla va dom fyllt på med..
Besvikelsen va stor när de va typ Bridge Blandning... de va ju ingen Favvo Hos Mig iaf....
Älskade Mormor...💚💜 Tänk att man kan sakna någon så mycket !!!

Ta hand om er !!!

Nu är de Greys Anatomy !!!! Yahayyy!!!

Pussar å kramar
FIA !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror jag får testa att bjuda dig på lunch när man är i närheten någon gång😉😃
Anonym än så länge!

2014-03-06 @ 16:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0