Vinnare!!!

Jag som typ Aldrig vinner nåt!!!
fick idag ett Pm...
Hej fia du har vinnit Michael Kors väskan hos oss!!! Välkommen att hämta den!!!
Asså ja Dog Glädje döden!!!!
TACK JOHNELLS I NYKÖPING! !
💚🌼💚🌼💚🌼💚🌼💚🌼💚🌼💚🌼


Den är så satans snygg!!!


Nu måste ju denna kompleteras med en plånbok åxå... !!!!

I morgon är de min Födelsedag! !!
27 år!!!
Min bästa Stefan på jobbet är ledig men hade lämnat en present i mitt skåp idag!!
Tack Fina Fina Vän!!!



I morse hade ja slut på saltvatten spray... och håret är för långt... så de blev en ny frisyr..:)
tar ett tag att vänja sig men va fan... ska nog spara håret lite nu...




Idag va de Ridskola. .. Ida va inte på g... och trött sa att hon hade ont i magen... så hon somnade när vi kom hem... Utan middag!!! skrutt...


Fick Återbäring från Clas Ohlson idag!!!!
Tack... de lönar sig att vara medlem...
och jo ja handlar endel på jobbet!!! ;)


Ett litet kort på Nea i går...
Vår fina Fina jänta!!!



å som ni ser har vi alla 3 lika jackor å scarfs 😉


Livet vänder snabbt.... jag har en Kär vän som misste sin älskade mamma i dag...
Jag är så oerhört lessen för din skull..
och för er familj!!! 💜
Finns här alltid !!!!



Ta hand om varandra. ..
Berätta att ni älskar varandra OFTA de kan man aldrig säga för lite....
Va inte bitter häng inte upp er över skit saker....
HAKUNA MATATA!!!!

Puss på er alla Finisar!!!
Massa kärlek från Mig!!!
Tänk positivt! !!!
💚

FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

assååååååå den väskan JA TACK.... NU avis

kram i massor till din vän, ja man ska va rädd om varandra.... kraaaaaaaaaaaaaaaaam

2014-03-27 @ 20:26:00
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0