😀

HejjNi!!!
nu är ja här igen. . så djävla dålig på att blogga nu ....
veckan har varit full med saker att göra!!
ovanligt va? ? 😉 Idas magsjuka började om på söndag morgon så djävla märkligt... hög feber hela lördagen... å sen mer spyor på söndag morgon?!!


jag skulle ju jobbat... fick vabba skit åxå D hade bokat att ta upo båten så han kunde inte va hemma ... fuckat mycket pengar jag missar att inte jobba en helg..😢


och söndagen hade vi haft öppet I 8 År helt galet va snabbt de gått.. 8 härliga år på bästa jobbet😉
snygga vi va.. känner knappt igen mig...

då ja ändå va hemma hjälpte ja D att jobba lite.. jo jag är ju delaktig i firman ja mä😄



Måndag va vi hemma å myste.. ingen av oss andra sjuka.. ännu mera konstigt..??
Ida skulle lyssna på E.T på min Freestyle. . men den gick inte som vi ville... haha så ja läste ist.... Kul att jag sparat alla mina kasett band..!!



sen blev de lite pyssel..😯


å panta lite burkar!! 😉




Tisdag började knappt bra.mm stressade på barnen å kom på att ja va 1 timma tidig till jobbet när ja kom dit

... haha nåja lite Chai latte så blev de bra..


eller nää för ja tyckte halva dagen att de luktade surt överallt.. trodde de va jag.. tills jag såg att ja lyckats kliva i hundskit haha såå äckligt skurade skor å kräktes lite. 😣





Vi har fått In skiit snygga nya ljusstakar på jobbet.. svarta och i Koppar...
Billiga åxå!!


Nea har Ny söt kille.. som hon varitvmed några gånger..😉


hon pep dit förut åxå.. gjorde sig fin å gick 💜


Fredags morgon jobbade ja tidigt.. inte många ute i stan 06:20 😉


lunchade med R på jobbet... nja han halvsov å jag gick ut på stan en sväng.😉


slutade tidigt åkte hem kramades lite med min D.. som skulle ha fest.. så jag å barnen åkte till Karin å barnen å hade fredags mys...
Mina somnade ganska snabbt.. haha klart dom klev ju upp 05:00 😉


Jag å karin snackade å hade trevligt till ja bar in kidsen i bilen å åkte hem vid halv tolv....
då va de fuuuuuull fest här hemmA.. massa trevliga killer HÖG HÖÖÖÖG musik å skratt..
Trots de somnade barnen snällt i sina sängar. helt Ofattbart... för den ljudnivån å med max på Stereon.. haha
dom sjöng å dansade till allt från Lena Ph Iron Maiden.. och lionell R.. haha
jag va med å surrade.. städade lite för Jo de va endel Spilld grogg kan man säga.. 😉
dagen efter va de åxå en hel del att städa...

Pappan va lite sliten.. men vi åkte in till stan å handlade lite.. tog en lunch på Sandys.. Jätte mysigt då vi kan vara tillsammans alla 4💜💜💜


på efm va de fika hos D:s mamma å pappa...


sen fångarna på Fortet å slappa... skön helg...

Nu jobbar Daniel.. Nea är hos sin Kille å Ida har sin Adam här. lycka!! 😉


De spöregnar.. så de är en skön söndag.. Kaffe å Ljus.. raggsockor å varm kofta!!



Puss på et Finisar!!!


FIA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0