TIsdag!!!

Hemma efter en dag med jobb..
började tidigt hade nea i sängen i natt asa mysigt jag sover mycket bättre när jag har nån brevid... 😉
dagen har gått bra.. fjärilar i magen å en fiin må bra känsla..😊




Igår va ja ledig.. lännade nea på skolan å hämtade upp idas kompis Greta dom åt mys frukost här hos oss eftersom dom går eftermiddag denna vecka. ...


Lämnade dom trollen på skolan åkte å handlade sen hem å städade... tvättade allt sånt kul ni vet man måste göra på lediga dagar..
😉 hämtade tjejerna å sen lekte dom hela kvällen med dom Nya grannarna.. dom har så kul!!!
spelade spel å fikade


själv gick ja in till grannen i mina mjukis kläder å kaffade lite.. 😉


Bibban har By the way bitit sönder min lååånga ladd kabel... 😈😈😈😈 MORR


nu har vi ätit mat... bråkat å gett mobil för Linnea som har attityd å svårt att bete sig.. Guud att de här med uppfostran ska va så svårt...
Tur att vi är 2 föräldrar.... 💖
även om pappan jobbar borta denna vecka å vi saknar honom så är de skönt att ventilera lite på telefonen...

Strax är de dusch dags å sen lite mys till Idol.... kryper ner i sängen skapligt ska ju upp Asa tidigt i morgon. ...
redan Ondsdag...
3 dagar kvar till jag får krama min Kärlek.. 💕
hihi helt underbart att kunna ha dessa känslor jag svämmar nästan över. ..
galet är förnamnet...
Jobbigt för er att läsa antar jag..

Nu ska ja ta min snoriga näsa å tukta barnen..😂😂 näädå in i badet med skit ungarna...

Ha en härlig kväll alla ni!!!


Kraaaamisar
FIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neeeej inte alls jobbigt att läsa! Uuuunderbart är ordet. 😍😍 Så glad för din skull.... Bara nyfiken på vem....? 😜😜😜
Kram Kajza

2014-09-09 @ 20:51:46
Postat av: Eva Stridh

Ja hallå jag undrar oxå?!! Tänker .. Daniel? Hittat tillbaka? Sen ... Näää måste vara nån annan! Eller? Hmmmm.,,

Rooligt är det i vilket fall som helst!! ❤️🌟👍

2014-09-09 @ 22:18:05
Postat av: Jessica

Är det du & D igen elleooooor? <3

2014-09-11 @ 20:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0