SKIIT

 
 
 
Fan va less ja blir hade bloggat asa mycket med bilder och alld... sen POFF försvann de... MORR!!!
 
Iaf.... idag har ja varit bakis... hahha hade mina fina tjejer på middag igår,,, vi firade lite att ja fyllt år...
jag fixade Lchf Paj och sallad...
en Brie basilika paprika och en med broccoli och skinka!!! ASA gott
 
 
 
Mina flickor kom,,, vi tog en drink!!!

å sen myste skrattade skvallrade å ja snackade  och hela natten... de va såå mysigt dom är Värdens bästa Allihopa!!!!
vi satt ute.. jag hade tänk massa ljus och satte igång infran... de hjälpte INTE kan ja säga FAAAN va kallt de va så efter maten gick vi in!!!! MYCKET bättre...
Linda & jag 2009 och 2015... viss skillnad i vikt & utseeende på båda!!!
Jag Therese & Linda va ju dom som va kvar till sist som VAAANLIGT!!! =) 02:30 typ åkte flickera hem
Så idag har jag varit mör.. inte gjort mer än att sova.. och fick lite våfflor hos grannen så Trevligt!!!
Ja vad har hänt mer.. Joo för faaan haha för nån månad sen va jag till Stockholm och fotades till clas ohlson magasin.... hade med mig lite extra kläder och va där en del timmar.... de va jätte kul.. ny upplevelse... =)
Nu har Tidningen kommit... hahaha GUUUD va vi garvade .. shit väärsta celebretyyyyyyyn.... största bilden.. =)
 ja dög väl inte.... på helsida... =) jaja jag fick lämna lite tips till er iaf!!! =)
 
Lchf går åt Hel...... För mig iaf.. D har tappat nästan 5.. jag UPP 2 hahaha faan va less ja bliiiir...... UUUHHH
och nu med gårdagens fusk av drinkar & så vill ja inte ens kolla på vågen i morgon....
men vi kör väl på för Hans skull.. jag kommer mer räkna Kcal och inte snöa in på så mycket fett & grädde,,,,
Tänk att man HELA tiden ska behöva tänka på de man äter Hur man äter  FAAAAN va less jag är på detta...
det är ju djävligt god mat iaf på lchf... vi får se.... har lixom INGEN lust just nu.... de försvann när vågen pekar upp.. 
 
Detta va helt galet gott.. gjorde kakor på Questbar,,, dela en bar i typ 8 bitar... in i ugnen i 10 minuter.... kolla så de inte bräns.. jag gjorde på cocos.. choklad och vit choklad och hallon... den sista blev godast... perfekt till fikat eller när suget sätter in!!!

Jag har fått Fart på fotogenlampan ja fick av mamma... den är SÅÅ fin!!
 
Lite Mys i lördags morse.. Ida sov..
 
Jag har köpt en NY sjukt snygg KLocka!!!!
Älskar Klockor!!! =)
 
Förra veckan va jag & Melissa hos vår Finaste Emma på fika,,, hon hade bakat lchf kaka för min skull RARASTE!!!
Finaste EM.,,, så vackert Gravit och vi LÄNGTAR till Pyret kommer!!!!!
Mina härliga tjejer,,,, Jag är SÅÅ lycklig över att ha så många Härliga Människor i mitt liv.. säger de igen.... Dom är Grymma ALLIHOPA!!! TACK för att ni finns!!!

Nu slappar vi i soffan... jag har SYNDAT på chips.. och ska nu ta finncrisp med ägg.... och ett glas Mjölk,...
Ny jobb vecka vankas... och jag jobbar Helgen som kommer.... !!!
 
Hoppas at ni mår bra
 

FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0