Tjejresa 2015

ÅÅHH äntligen som vi väntat!!! Idag kom dom första ledtrådarna till  år årliga tjejresa!!! 
Hämtade mitt paket direkt efter jobbet!!! 😃😃😃
Det innehöll en sjukt fin keps. . Massa fjädrar och en microfon! !! Spännande vad ska vi göra mån tro!?? 
De kan inte bli annat än galet
!!!! 💃😃✌👍😂😁😙💜
 
Jag har jobbat i dag...  De va ganska mycket stundtals ...
Vi har åxå ett lager  som är överfullt 😂😂😥😧
Idag har min bästa melissa har jobbat idag  alltid lika mysigt!!! 💙💓💜😙
 
 
När jag fyllde år fick jag ett presentkort av tjejerna och jag har nu shoppat liite.. en tröja super fin och jag är så nöjd 😁
Hmmm Ja vad mer.. jo ja va ju skit snygg häromdagen när ja körde barnen till skolan... i mina "bortglömda" harem byxor ✌
 
I går va de disco på skolan... tjejerna gick givetvis dit... 
Ida va på Förfest hos Greta...
Linnea hade sin vän wilma här... så ja sminkade och lockade hår 😁😂
Dom är sååå söta 
 
När Ida kom hem va de kläder av å spela !!!  
 
Hon å pappan är rätt lika 😀💜
 
SÅ  va de de här med Lchf.... maten bakandet.. japp Ja slängde ihop korvbröd i fredags å några bullens korvar sjukt gott!!! 
Lite egen dressing åxå... samma som ja lagt upp innan men med purjolök å feta  i... 
Korvbröd en är samma recept som frallor fast annan form 😀 smart va haha...
Men Nu vill ja inte köra lchf mer.. för jag har minsann gått upp 4 kilo 😢😢😢😢😥😨😣😣😣 skit kul va?? Nääääiiii som man kämpar med dessa kilon.. så blir de som ett slag i nacken... nästan att  ja grinade i morse... fan åxå... 
MEN  nya tag.... stenhård vecka med lifesum  så nu tar de väl några veckor innan man är av med dessa satkilon... 
Jag har läst att man som sagt kan gå upp av de... och att de tar tid för kroppen att ställa om sig..... så nääää 
Jag kör de som passar mig å som funkar... INGE fusk bara 😀
 
Ikväll Sover Ida hos sin kompis Ida... hon drog  iväg med väskan förut.. 😂😃😄 gullisar 
 
nea kom nyss in 21:10 fast hon fick vara ute till 21.30 hade vi sagt... 
Nu är de slappa i soffan som gäller... 
Jobb i morgon åxå några timmar.... 
PUSS å kram på er !!!! 
 
FIA 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0