Hej...

nä fan nu va de fööör längesen igen skit åxå... 😯

bjussar på lite foton !!!
Idag hade ja turen att sluta tidigt... ganska skönt när man har en jobb helg framför sig... att få lite tid med familjen...
jag handlade å brassade hem.. skullw hämta barnen men dom åkte skridskor för fulla muggar så bara att vända hem å hämta mina...
D kom åxå med... vi åkte nån timma... fick med mig ett gäng barn och ja ett "vuxen barn" 😂😂 på underhökens vingar kom!!! de va kul.. barnen va nöjda!!!
Lekkärring som man är!!!





en eloge till Vaktis Sonny på skolan som fixat denna plan..!!! Idag va de skridskodisco med fritids! ! Fan va kul!!!

vad har vi gjort mer... hmmm ...
De har varit lite disco... lite översovningar hos å med barnens vänner... jobb jobb jobb speciellt för D typ vissa dagar sisådär 3 timmars sömn på 2 dygn...

shoppat lite rea!!! ÄLSKAR Rea!!

både till barnen mig å En jacka Till D
som jo passar mig mä..😉😂


förra helgen va ja ledig ... Ida sov hos en kompis fre-lördag så klaaart vaknade vi kl 06.. pigga så jag upp å baka scones och så va de låååång mys frukost...







på fredagskvällen åkte jag D å Nea till greken i nyk å åt middag!!! så gott



Lördags nöjet va att bara mysa... och på kvällen tog vi en tripp i snöovädret till vännerna Fam åberg snackade skit och drack ett glas vin!!!


tungt att dra barnen hem på natten 😂😂😥


de har kommit massa snö så mysigt!!

rätt Glad att ja har mitt garage i stan så goffe får tina upp på dagarna!!



på jobbet rullar de på Inventering har börjat ... och de är fullt upp!!




lite vila i snusksoffan 😉


å äta lite av dessa förbannade Kolor. .. 😣😤 kan inte låta bli ibland... trots att dom är gammla smuliga å rätt smaklösa.. 😄


jag har klippt mig... en ny frusyr.. skit nöjd MEN jag får faaan inte till de som Sigge på baresso gjorde.. 😣😬😠 blir galen ca sjukt snygg då ja kom därifrån men svårt att få samma stuk...











måste ööööva...
😉
Ida knåpar å säljer armband hon har fått ihop några slantar!!! kul...


nähäpp... om man ska krypa ner i sängen....
barnen sover döds trötta efter dagens utelek...
D är ute å saltar... jag är trött å ska ju upp tidigt i möra!!!

Puss på er
#omnånläserfortfarande ??

😙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜😙
Fia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0