💔

Hej.... tänkte bara lätta mitt hjärta lite.... som ni mina vänner på FB och insta vet... så har vi förlorat Vår Älskade Pappa... MIN pappa barnens Morfar "otta" han har lämnat ett sååå stort tomrum jag har svårt att förstå.... 


Hans hjärta orkade inte mera han drabbades av en stor hjärtinfarkt och hade inte lidit de hade gått fort trodde läkaren.  . 😢😭💔 
Gårdagen bestod  av besök i Stockholm. .. krama på hans sambo som så klart är i chock.... och att få ta en sista farväl..... 
Vi fick "träffa" pappa i kapellet på sjukhuset de va så fint..dom hade tänt ljus och gjort så fint ..... vi va där innan jag storasyster  Ingela och Daniel....  De va lungt och fridfullt. . Pappa va så fin... som att han sov... Jag klappade hans kind och strök hans hår... viskade hur mycket jag älskade honom.... De kändes så skönt... att få säga Hejdå... ❤❤❤❤
MIN älskade pappa..

NU har han inte ont... han mår bra.. han har inga bekymmer han är FRI.... 
Vi kommer sakna honom nåt så fruktansvärt  så klart...mina ögon är svullna.. jag har gråtit så mycket... 
Men jag vet att han har fått RO 
Han behövde aldrig  bli ett paket... De gick fort utan smärta! !! 

Vi har några jobbiga dagar framför oss... med att planera begravning  och ta hand om allt de praktiska. ... Men vi gör de tillsammans. ..

SOV GOTT ÄLSKADE PAPPA 
NILS GÖRAN ANDERS STENGEL 
1943-05-23  -  2015-09-16 
FÖR ALLTID SAKNAD OCH ÄLSKAD ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0