Full Frääääs

Idag har det verkligen varit full fräääs,,,, Började med att storstäda hela huset for runt som en dåre dammsög/torkade golv/plockade/rengjorde badrum och kattlåda,,,,, Phu!!! men ack såå sköönt när det är klart,,,,,

Barnen vaknade 05.00 i morse,, Linnea vaknade & va Jättelessen,,,, och skreek
- Mammmmmaaaaaa!!! Jag kissar på mig,,,,
så jag for upp & då jag kom in va hon inlindad i täcket så hon hade nog försökt att gå upp men inte kunnat,, Gumman hon va såå förtvivlad,,,, och då vaknade ju Ida,,, såå klart,,,, sen va det fullt upp med di små,,,,
Jag försökte vila lite och i ett svagt ögonblick hade Nea varit & hämtat Tom & jerry kex paketet så hon & Ida låg i sängen & smaskade på de,,,, snacka om smuligt,,,, så därav städ rycket idag,,,, *FNISS*

Efter Lunchen kom Melissa & Philip på fika det va mysigt Linnea tyckte det va såå kul hon & Philip går på samma dagis,,,, sen åkte hon till skolan för att hämta Antonio så han kom med,,, Dom lekte och busade,,,
GRYYYYMT varmt det varit ute idag trots mulet 20 grader varmt Underbart så vi höll oss ute,,,,
Tack Melissa för en fin dag!!!









BLOMMAAAAAAAAAAA!!!!


Tempelton vet hur man njuter av LIVET!!!!



Fika på vår FULA FUUULA altan,,,,,

SNYGGGGGGAAAA ANTONIO där du Melissa ojoj kommer bli jobbigt i tonåren!!

FINASTE Killarna




Mera Klättring,,,,,



Knivigt att komma ner,,,,,


LOCOS!!!!!! Lilla Melissa & STORA jag,, hihi


STUDSMATTA..








Bolltokiga Nova,,,,,




UR gulliga Philip och Nea,,,,




Sovande Ida

 sen så klart lite Inne lek med,,,, Målar för fullt,,,,


När dom hade åkt började jag med middagen,,,, & då dyker My,nellie och Dogge upp,,,, så ungarna trycker i sig lite mat (jag med) sen mera bus,,,, My & jag satt mest ute i varsin stol & snackade skit,,,,

Dino Attack!!!!






Snoriga Unge,,, Linnea alltså,,,,




Efter att Linnea dragit till dogge med en dino och kommit med den uslaste förklaringen så blev det bara att säga förlåt,,,,




Sen Bad av grymt skitiga barn,,,,,






Nu sover barnen,,,, I morgon är det Jobba igen,,,, 7-16 Morfar kommer hit & passar ida,,, det kommer gå jätte bra,,, och heldag för Linnea på dagis,,,,

Puss på ER!!
/Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0