En Dag Kvar,,,,,

Till FREDAG!!! fiii faaan va dagarna rullar på,,,,,,
I går somnade Ida vid sju,,,, sen vaknade hon elva,,,, och va vaken till halv två,,,, vi försökte sova,, hon satt i vår säng och grejjade,,,,hon har ögoninflamation på båda ögonen,,,,kanske därför hon vaknade,,,,, annars brukar hon ALDRIg göra de,,,,
 många gånger försökte jag få henne att ligga ner & sova,,, och till slut lyckades jag,,,,
Daniel sa till Mig nu får DU ta Ida jag ska ju upp om 3 timmar,,,, KE???? Men JAG då som ställt klockan på 04.45???? hmm Ibland lever han kvar i Mammalediga fia tiden,,, SUCK,,,,, så jag va sjuukt trött i morse,,, när klockan ringde snoozade jag sen vaknade jag till vid kvart över fem,,,, HICK,,, stress stress,,, In i duschen,,, och snygga till MIG & Linnea sen kom momme till Ida och jag lämnade Nea på dagis,,,,,,
Men jag hann till jobbet,,,,
där det idag varit lika trevligt som alla andra dagar,,,,,
men en liten trist grej va att  Idag slutade vår Elev Jamal,,, han har varit 2 dagar i veckan och jobbat extra hos oss,,,,,
han är såå sjuukt duktig på ALLT och framförallt på att sälja,,,, super trevlig med kunderna och nogrann,,,, effektiv,, så han fick TOPP betyg från oss,,,, han tar studenten nu,,,, och fick igår reda på att han fått FAST anställning i Telenor Butiken ,,,, GRATTTTTIS!!!! han börjar där i morgon redan,,,, Inte sååå illa pinkat!!!
dagen till ära,,, bjöd han på TÅRTA,, mums,,,, jag va ju bara tvungen att ta en bit,,,,
Skulle ju fota dom fin fiina tårtorna,,, MEN det va en viss,,,,,,, "Fetthuvud" som rickard skulle sagt CO Nyköpings egna Gottegris som redan varit och yxat en Bit på VARJE tårta,,, därav ser man inte va det står,,,
Tack för en Underbar Tid!!!




MMS:ade en liten gullig Bild till Gottegrisen,,,,


Jag smakade ju jorgdubbstårtan SUUPER god!!!!


Mamma har varit B-vakt till Ida idag,,, hon har dammsugit/torkatgolv/kastat en MASSA tidningar och reklam och lagat GOOD middag tacojärpar sås ,,, så det va bara för mig att värma & koka potatisen som va färdigskalad i kastrullen, då jag kom hem från Jobbet,,, Tack för det!!!! men hungrig mamma & vargarna (tjejerna) runt benen är Middagen INTE lätt ,,,
Morfar hämtade Linnea på dagis,.,,, åkte och handlade STÖRSTA glassen på stan sen hem hit & bytte av mormor som skulle jobba natt så hon åkte hem och sov,,,,
TACK TACK mina underbara föräldrar som ALLTID ställer upp och hjälper till !!!!!
JAG ÄLSKAR ER!!!!


Mina Flickor,,, (med hjälp av Momme) hade handlat en fin Morsdag blomma i förskott!!! TACK!!!




Jag handlade Fin FIIINA glajjor till Nea Idag,,,,


och ett par Bröd korgar på Jobbet!! NYHET!!! fanns i massa fina färger,,,


Efter den goda maten smaskade vi på Bullar som Mormor Köpt,,,,




Nu har Ida somnat,, Linnea kollar på Simpsons,,,
D jobbar sent sen möte på OBK,,,,, Suck,,, ensam IGEN,,,,, Min sambo ska vara glad att JAG är den jag är,.. för det ÄR INTE kul att vara ensam JÄMT,,,, veckodagar som helger,,,,,

Nä dags att styra upp tjejfest snart,,, kanske den helgen han är i High Chaparall med grabbarna,,,,, det vore ju Great!!!!
kanske T.om efterfest,,, fniss,,,, det orkar man ju aldrig i dagens läge,,,, nä ni flickor jag ska fixa,,,, hör av mig!!!!

By the way,,,, Greys Anatomy,,, sååå Grymt bra, gråter floder varje avsnitt,,,,, så här såg jag ut efter gårdagens,,,, BUHUUUU såå mycket känslor i varje avsnitt,,,,, Bara SÅÅÅÅ BRA!!!! drabbel enl D,,,,  men NÄ jag bara ÄÄÄLSKAR det!!!!
Ni som följer slaviskt som jag vet vad jag pratar om,,,,,,


I morgon ska det bli FIN väder IGEN och HELA helgen,,,, vi ska plocka lite i trädgården,,, rensa buskar & dyl ska fixa Nyckel till Ristippen,,,,,, Dräneringen kommer ju snart igång,,,, Fan va det regnat idag!!!!! och fasen va LÅÅÅNG gräsmattan har blivit av detta regn,,, huvva,,,,,,

Nä Man kanske ska Fejsbooka Lite,,,,

Måste ju GRATTA Busnova Till lillebror såå söt!!! Va underbart Jessica Äntligen Jag hoppas allt är bra med er alla!!!!
KRAM


Ha en Fin kväll,,,,
Puss & Kram
Fia

Kommentarer
Postat av: Mikaela Olle&Noah

fiiin blomma du hade fått =)

jag lipar också som värsta lipsillen till Greys ;(

Kram

2009-05-28 @ 20:15:19
URL: http://www.sundo.wordpress.com
Postat av: Kajza

Håller helt med om Grey's.... Den serien är totalt helt jäkla fucking underbar ju!!!!! Grinar oxå floder när jag kollar... Dock ligger jag efter två avsnitt men det skall åtägrdas imorgon kväll då jag är gräsänka haha.... Diggar din blogg mycket... Oxelösundare som jag är egentligen hehe

2009-05-28 @ 21:04:13
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com
Postat av: edward a.k.a fetthuvet a.k.a giant head

Känner mig påhoppad å förolämpad å det grövsta. Alla vet ju att det är mig du menar med "gottegrisen". ;)

Imorgon satsar jag på att äta upp resten av tårtan. För övrigt satte jag i mig nästan en hel burk kolakakor (som jag å Annsofi köpte för pantpengarna) SJÄLV! Duktigt va =)

2009-05-28 @ 23:07:16
Postat av: fia

Hahahaha Edward du är BÄST!!!!

2009-05-29 @ 08:00:01
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Va gullig du é tack för grattisarna:) kram

2009-05-30 @ 17:56:44
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0