tisssssssda,,,

Vad gör man en regning dag,,, (som igår) jo städar,,,, jag städade och städade,,,, Ida sov 2 timmar i vagnen då passar men på att köra en ride ,,,, sen när hon vaknade fortsatte jag dammsuga,, hon Älskar dammsugaren,,,, sitter på och "åker" med,,,,,
Jag kännde av Gallstenen igen (som vi tror att det kan vara) så jag tog en spasmofen och svävade lite här hemma men det gick över "ontet" alltså,,,, skönt de,,, sen blev jag Illamående,,,, har jag Aldrig blivit av spasmo förr,,,, Knepigt,,

Åkte till dagis för utvecklingssamtal.... och det gick bra Ida & Linnea lekte medan jag pratade med fröken,,, Linnea är Social,snäll,ödmjuk och "lite av "ledare"  inga problem att prata inför gruppen och är leker alla barn stora som små och är det vikarier är det inga problem, hon älskar att Pyssla,klippa,rita,och leka rolllekar
tex doktor,mamma,pappa,barn och hon gillar verkligen att sjunga och dansa,,,,
fröken sa att när hon sitter ute & gungar sjunger hon HÖGT för hela dagis,,,, hahah hon är bara SÅÅÅ LIK MIG helt sjukt allt hon gör och utseende exakt som mig,,,, helt otroligt,,,,,
Summa sumarum hon är TRYGG i sig själv och i sin roll på dagis jätte skönt för en annan att höra,,, Hoppas ida blir likadan,,, fick bekräftat nu att Ida fick plats på samma dagis som linnea V.33 jättesköönt!!!








Väl hemma middag hade tänkt Dragonkyckling men slut på Dragon så det blev Curry istället.,,., Barna åt och gluffsade,,, men jag va fortfarande Illamående så jag tog en tallrik vanilj yoghurt,,,, gott de me,,,,,
När D kom hem la jag mig i soffan mådde såå illa och va såå trött,,, så jag somnade vid 8 och sov hela natten JÄTTESKÖÖNT,,, men va fortfarande trött i morse,,,, det kanske va sömn man behövde,,,, SÖMN för den varan är inte överflödig,,,,,

Nu på fm har Tove & Greta varit och fikat Fruktsallad & glass,,, lite mamma snack,,, det behöver vi mammor,,,,, sen åkte dom vidare full fräs med huset,,, ska bli spännande att se,,,, ev tar vi en prommis i kväll och kollar,,,!!!

Linnea hade ritat en teckning till Tove "en kyckling i ett ägg med mun och stora läppar"



Greta Går för fullt,,,,


Fruktsallad fika!!!








Nu ska vi äta lite Lunch,,,, rester från gårdagen,,,,,
Ha en fortsatt fin Tisdag!!

Puss & Kram
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0