Äntligen,,,

Är man på Gång med VV & mortion SÅÅ skönt,,,så mycket som jag fuskat denna sommar HUVVA,,,,
Men har iaf varit ute & gått nu & vi smaskade på fruktsallad till Allsången,,, som för övrigt va ETT skämt idag ALLVARLIGT villket SKIT,,,, sämsta ever,,,,
Linda Sundlad ALLVARLIG vad hade hon på SIG???? MC HAMMER look alike eller Nåt & låten va KATASTROOF,,,
Jaja vi kollade ialla fall,,, :D

I går sov barnen Hos Mormor & nisse så efter jobbet åkte vi dit & åt lite,,,, sen hem,,, OCH OJ va tyst & lungt det va,,,,,jag sorterade tvätt & plockade lite sen gick jag & la mig,,, JA sov som en stock klockan halv tio,,, HAHA såå skönt,,, & JA det va UNDERBART skönt utan barnen,,, MAN FÅR säga så Utan att vara Knäpp Mamma,,,

& eftersom barnen sov borta Passade jag på att Jobba lite extra i morse, det behövdes ju PLOCK hjälp,,, & vi fick upp en hel del av 25 pall kanske det bara är 15 kvar HAHAHA,,,, eller INTE kul,,, :/

Efter Jobbet handla hämta barnen TUSEN TACK BÄSTA MAMMA & NISSE igen !!!
I morgon ska Bästa Pappa komma hit & passa barnen TÄNK va tur vi har,,,, :D

Fick reda på att Min kompis Lotta kommer på Fredag & sover kvar hos oss SÅÅ kul så det här med Inge Alkohol innan jul får jag Börja med På Måndag!!! FAN åxå
& det är Karnevalen eller Nyköpings fest dagar så vi ska in till stan & mysa med IDA,,, eftersom Nea är i Grekland,,,,

Mammas Älskling,,, Jag har packat hennes väska klart,,, jobbar ju hela dagen i morgon & till 18 på torsdag,,,,kanske kan man Byta tid så jag hinner Mysa med Hjärtat innan hon åker,,,

Nä nu ska jag sova,,,, Jobbar time I möra,,, YAY!!!!

KRAM till MY tänker på dig Gumman!!!!

& Grattis Till TETTE som klarade Körkortet i går !!! JIHAAAAA

& så klart KRAM till er andra Åxå,,,
KRAAAAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0