Bortglömd???

Snyft ja idag då jag Kom till Jobbet va jag Bortglömd,,,, :D jag fanns INTE med på Chemat,,,,, helt enkelt Glömd,,, :( men det Gjorde INGET jag Byggde om på Min Avdelning Nice Leksaker/pussel HELT klart Nu kontorsmaterial och batterier sen så,,,,
RAMAR alla dessa RAAAAMAR.... SUCK,,, men men Frammåt går de,,,
Dagen har gått SKIIT fort,,,, Shoppade lite på Lunchen till Tjejerna varsina tröjor,,, och en kofta från Gina till moi,,, THANKS,,, :P
Efter jobbet mötte jag Upp D och vi åkte till bygg max innhandlade dom sista kvadraten brädor som fattas på Altanen,,, SKÖÖNT,,,, åkte förbi på D:s jobb inspekterade Hans kontor TOPP fräscht Inte fel,,,jag hade inte varit där Innan,,, och barnen Nöjda GODIS & Läsk,,, hihi,,,,,

Sen Middag på Max,,, Jo visst vi kikade på en NY båt åxå,,, hmmm kanske,,, STOR... beror på Priset,,, och det Va endel att göra men vi får se,,,, :D Vill ju INTE riktigt Göra oss av med VÅR topp fina,,,, :(

Hemma tog vi en Runda med Linnea,,, hon Övar utan Stödhjul,,, MEN ÅÅÅÅÅ va tjurig grinar & grinar,,, TUR att Pappa D inte ger med sig,,, och ungen cycklade ju Själv,,, han Höll INTE i,,, men de sa vi inte för det är Vingligt!!! ;P men snart så,,,,

I helgen då,,,, Fredag  Grilla vi hon fam Bengtsson / Eklund i örstig med Goda vänner,,, Jätte Mysigt!!!
Det är FÖR sällan vi ses,,, Säger jag IGEN,,,,,


SÖTA Lovisa




Tack det va JÄTTE mysigt!!!

Lördagen bestod av Lite Familje dag,,, Åkte in till Stan och handlade till Grannen som skulle ha 50-års fest vi Köpte MackMyra Whiskey ska Tydligen va God,,,



Sen Shoppade Daniel 2 asa snygga skjortor,, på brothers,,,, DYRA men Snygga,,, :D
 sen Lämnade vi Barnen Hos mormor/Nisse där dom skulle spendera Natten,,, Vi spenderade vår natt Hos Grannen På 50-Års kalas,,, JÄTTE JÄTTE trevligt,,, MASSOR med Mat och dryck,, c:a 30 pers,,,, Fick veta att 17 flaskor vin & 7 plattor Öl gick åt,,, HIHI Här snackar vi Fest,,,, den varade till 05,30 vi gick hem Liite tidigare,,, :D

D kollar REGLER,,,,


























Söndag.
Sov morgon,,,, SKÖÖNT jag kan sova hur länge som helst,,, men fick kliva upp vid ett,,, sen iväg hämta barnen & Middag/fika,,, väl hemma senare på Kvällen SOOVA,,, hihi slappa iaf,,,,

Det va Vår Helg,,,, Hoppas ni haft en FIN helg!!!

Sist men Inte Minst


GRATTTTIS GRATTTIS Till Fam ÅBERG Mamma Karin & Pappa Fredrik och så klart storebrorsorna Hampus & Hannes till Lilla syster MOA,,, som idag 10.45 kom till Världen sååå UNDERBART vi är så gladas för er skull & längtar NU till vi får komma & MYSA SNUSA !!!!!




Nu ska jag Krypa mer med min sambo & sova TIDIG dag i morgon,,,
Puss på er
FIA




Kommentarer
Postat av: Pilla

Åååh, fick de en tjej. Du vet, att det är ju aldrig bra när man själv har 2 killar och så hör man om någon som också har det och har fått en tjej ;) nä, det är stopp här, fast mysigt skulle det vara.

Kram Pilla

2010-08-24 @ 07:16:55
Postat av: Jessica

Önskar er en fin vecka stor kram

J

2010-08-24 @ 14:58:31
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0