BUSFABRIKEN

ÅÅ i går va vi till Norrköping & Busfabriken,,,,, Med följe av Fam Kjellberg,,,, Jätte Trevligt... & vi passade även på att Köpa oss en Tork tummlare som jag varit utan i 2 år,,,, såå skönt nu kan det kissas i sängen och kräkas igen oavsett väder ute!!! :P
Det är de som varit värst om det kissades eller kräktes på täcken & kuddar det tar ju EVIGHETER att få detta torrt & duntäckena fick jag åka till mamma eller Pappa för att tvätta..& torka,,,
Men INTE nu längre Jihooooo!!!!

Men på Busfabriken va det full fart Barnen lekte... Tindra & Nea sprang för sig själva & vi andra busade med Melissa & Ida,,,, om vartannat & drack Kaffe MASSOR med kaffe... för Påtår det får man hur MYCKET man vill,,,, HAHA Enligt Mig för om EN kopp kaffe kostar 27 kr så ska det FANEMIJ ingå mer än EN påtår!!!!
















Tänk att man fick plats med sitt Feta arsle,,, :D










KAFFET ja med PÅÅÅTÅÅÅRAR!!!! _D










Det va som sagt en Underbart Kul dag både för barn & vuxna..... Men jisses va trött man blir av detta Klättrande & lekande,,, PHU,,,,, svettigt!!!

Då vi kom hem satte vi på grillen fixade god mat & dryck med Fam Kjellberg,,,,, Jätte mysigt...










Mitt Under maten Tappar Tindra Sin LÖSA Tand... HAHA vilken LYCKA!!!




Trötta Barn,,,,


MYCKET trötta!!!


Vi vuxna va åxå Ganska trötta..... MEN vi höll oss uppe till 02.00 iaf!!!

Idag har vi Inte gjort Mycket.... Jo såå klart tvättat & Tummlat!!! MOHAHHAAAAAAA
städat lite fikat Hos svärisarna,,,,Målat naglarna,,,,
Så nu e man NÄSTAN klar att börja jobba i morgon,,,, :D
NU e semestern SLUUT!!!

Jupp I morgon ere Dags,,, JOBBA igen Känns Helt OK,,,,
Semester veckorna har SPRUNGIT förbi men jag e NÖJD fått spendera min semester med dom Jag Älskar MÄST!!!

I morgon ska Barnen vara Hos Mormor & Nisse Även sova där... jag jobbar till 17 och på tisdag börjar jag 08.00 så istället för att hämta kidsen i moron kväll & väcka upp dom på tisdag morgon så får dom sova kvar,,,, Anledningen är att några veckor varje sommar slås några dagis ihop till ETT,,,, och detta är sista veckan det är sammanslagning,,, så vi valde att inte böka med Nytt ställe Nya fröknar (klart fröknar från deras förskola är med åxå) så mamma & Nisse tar barnen mån/tisd & pappa ons/tors,,,,
Sen på natten till fredag åker ju Linnea med Momme till KRETA,,, BUHUHUUU hur ska Vi klara oss utan HJärtat i EN vecka??? Men MYSIGT för henne,,,,

Nä Nu måste jag sova så jag orkar med Morgondagen,,, ;D ska bli SÅÅ mys att träffa Mina BÄSTA kollegor Igen!!!

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0