Första dagen,,,

Japp idag va Första Dagen på Dagis efter semestern för Ida,,, det gick super bra att lämna Henne,, Torts att Linnea Inte va med,,, Dom har ju lite stöd av varandra då....
Jag jobbade dagen flöt på Bra,,,,snabbt som vanligt,,,
D hämtade Ida,,, (detta kan jag vänja mig vid) Underbart att han jobbar NORMALA tider,,,, ÄNTLIGEN,,,,
Jag handlade lite sen hem & Fixa Middag,,,, plockade undan & D åkte med lite Återvinning,,,,
Ida ligger Nu i sin säng hon va så trött efter dagis,,, får se om hon somnar,,,

Jag pratade med LINNEA i går ,,, ÅH va jag saknar henne,,,,
Hon hade badat i STORA vågor & handlat en Hello kitty handuk,,,, skulle köpa en likadan till Ida sa hon Gummis Hon tänker på Ida,,, Sen sa hon MAMMA TA IN POSTEN,,, jag har skickat ett kort till IDA,,,,, fisalisa,,,, Hon har det underbart,,, mamma sa att hon är SÅÅ snäll helt otroligt duktig Känns mycket bra!!!!

I går Jobbade jag lite extra på Morgonen,,, Plockade varor nu är vi NÄSTAN i fas hoppas på att kunna få upp dom sista pallarna i morgon bitti då det även kommer en NY leverans med hur många vet jag inte,,, ska bli spännande att se,,, :/...
Nu kommer jag jobba hela veckan & nästa Helg,,, PHEW,,, tänkte först Byta bort Lördagen men kom på att det är Ju JAG som ska Räkna Kassan & så,,, så de sket sig jue,,,, jaja bara att Jobba dårå,,,,

Hoppas ni Har det bra!!
Stor Kram
FIA


Kommentarer
Postat av: Therese B

Skönt att Nea har det så bra! Men vad jobbigt för mamma hjärtat att vara utan henne... Får ta o ses snart, länge sedan nu.

Kram

2010-08-09 @ 21:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0