Helgen Närmar sig!!!!

Japp i morgon ere Fredag!!! YAY & jag har ledig helg,,,,ska bli sköönt,,,,

I går vare jobba sen hem,,,, Jag va SÅ trött D hade hämtat barnen & fixat med Middag.... NICE detta kan jag Vänja mig vid,,, sen efter maten kom Mamma & Nisse på en Kaffe,,, Barnen va Ute & cycklade,, Linnea vill såå gärna lära sig cyckla utan stödhjul eftersom ALLA andra har lärt sig,,, men hon har INTE balansen och så fort det lutar lite Grinar hon,,,, SUCK vi blir osams,,, jag har berättat att det är OK att ha Stöd hjul men njae,,, surt är de.... Gumman,,,, men det kommer om vi får Öva Lite!!!

Efter fikat åkte Mamma Hem,,, Då HÖR & HÄPNA tog D hand om Disken & plockade undan sen DAMMSÖG han hela Övervåningen UTAN att jag bett honom,,,,, NICE;,,, jag passade på att ta en PW så skönt lite segt men SKÖÖNT!! Tack Hjärtat för att du AVLASTADE mig,,, detta kan jag ÅXÅ Lära mig att bli van vid!!! :D
Vi får väl se om det Håller i sig!

Idag började jag 12 så vi hann med att Slappa Lite på Morgonen på jobbet va det en hel del... 19:e pension och så va?? har för mig det så därav ganska bra med Kunder vi hade de vi gjorde Underbemannade & allt,,, :D
Men vi är ju som sagt en tapper skara som kämpar på,,, :D

Efter Jobbet Hem Då jag fick Middagen serverad IGEN,,, YES,,, Love IT!!!! såå nice jag hade iofs förberett men iallafall!!! :D

Så nu Har D varit ute på en Prommis med Nova jag skulle åxå ut men fasen det blev ju Mörkt Nu då har jag ingen lust!!! JO lust att gå men inte ensam i mörkret!!!
MEN OJ nu skrammlar det i köket ..... D plockar i & ur maskinen YES!!! :D Gud Va jag Älskar Honom !!!! *fniss*
själv smaskar jag på Salta pinnar & surfar,,,,ELDORADOS pinnar GODASTE av ALLA!!!!
Kikar lite på Simon & thomas,,,, HRM OGILLAR men det finns INGET annat att Kika på...

I morgon Efm Jobb,,, Lördag Blire 50-års Kalas hos Grannen NICE!!!
Söndag SOVA barnen ska vara Hos Mamma & Nisse TACK IGEN,,,, så vi får SOVA UUT!!!! det va ja jag vet inte När..... ska iaf bli SKIT sköönt!!! Några Timmars Egentid,,,,

Hoppas ni får en Härlig Torsdag kväll
Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0