Idas DAG!!!

ÅÅH ja idag har varit BARA IDAS dag hon har bestämt ALLT,,,,
Men först lite Uppdatering från gårdagen,,,

Ledig YAY!!! fint väder,,,,,,,,,,,, till en början med det mulnade på efter lunch,,,, så det blev inte mycket solning,,, Men vännen Lotta kom & vi snackade slappade Jag städade lite sen drog vi ner på Stan & Handlade lite Inför kvällen,,,
Det blev lite Vin/kaffedrink/Öl och SNACKS & SNACK,,, Jätte trevligt Vi satt Ute och hade kalasa Kul,,, Sen kom NYKÖRKORTSTAGAREN Tette & körde oss till stan TUSEN TACK för the ride,,,, Va nog Jobbigare för henne än för oss,,, Fnitter Fnitter Gapskratt & BLAblablaBLA i bilen,,,
Vi drog ett Varv på stan i KARNEVALSYRAN masssor med folk såå kul en riktig folk fest,,, det va varmt luktade Mat överallt,,,, och Musik & Rörelse Fulla/nyktra Gammla Som UNGA överallt,,, fast denna fredag va det mäst UNGA,,, hihi va lite väl gammal på vissa ställen,, men men KUL hade vi,,,,
Drog en sväng i Öltältet där det spelades DÖDSMETALL WRAARWWWWOOOOO HÖGT vi höll på att smälla AV,,, men Snälla Kompisen Linda som jobbade i baren gav oss "Kärringar" Öronproppar,,, HAHAHA  skönt TACK!!!
men vi drack vår Öl och begav oss genom stan/tivoli & folkmassorna till ett annat Hak,,, HÖRNET!! där vi spenderade resten av Kvällen,,, lite folktomt till en Början men sen JAIIKS va Folket rullade In KUL,,,
Endel gammla Fejs KUL,,,,
vi va duktika & gick ut Innan detta Hak stängde så vi slapp Köa till Kebabbrullen & Taxin Hem,,,
Väl hemma Lite runda under Fötterna SNNNARK!!! SKÖÖNT
Bjussar Som vanligt På lite Bilder!!!

































Som ni ser en HELKUL kväll,,, :D

Idag Liite sliiten men det va bara upp och sen snygga till oss & in till stan med IDA för idag va det hennes DAG,,,, hon har tjatat & längtat efter att åka karuseller sen vi va på Grönan,,,, då hon inte fick följa med,,,
& hon har åkt en massa karuseller fått klubba/godis fika och bestämt ALLT!!! hon är jätte nöjd,,,


Ida ville att Pappa skulle åka med INNAN vi såg skylten BARA BARN INGA VUXNA... hahaha & D fick inte plats Han höll på att fastna HAHAHA Guud va vi skrattade,,,, & Ida lixom VAD GÖÖÖR DU???









Det här gillade,,,,,,,,,,,,,, PAPPA




Klubba som hon tjaaatat om,,,,


Kolla i vagnen framör Ida en Blond tjej med flätor,,,,

 
henne såg ida HÄR,,,, & lixom bara,,,,


SKRIIIKER LINNEAAAA NEEEAAAA HÄÄR TITTA HÄÄÄR NEEEEAAAA




Hänger sig UT och gör allt för att (linnea som det inte är) ska Se henne,,,,,
Lilla Älskade Ida Hon blev såååå glad Tjoade & ropade och till Mig MAAAMMMAAA NEEEA NEEEA DÄJ FJAMMMEEEEEEEEE
ÅH då dom stannade & hon va på väg fram Så jag får ta tag i henne & säga DET ÄR INTE LINNEA,,, hon är ju I grekland,,,,, Idas Min då hela hennes ansikte fullkommligt tappade MIN,,,, SÅÅ LESSEN,,,,
 ÅH va hon saknar Linnea & JAG åxå Min älskling,,,, det va Nästan att jag blev lite tårgöd då,,, :/



Men efter en stund gick det över,,, och vidare till Nästa karusell,,,,




Tjusiga Hattar Ida & Nea fick av Farbror Jonas & Hans Sofie,,,


Man blir TLÖTT av att vara på Nyköpings Fest dagar!!!


Då vi kom hem sov Ida & jag en timma,,, sen va det bara att Åka in till Stan Igen & lämna Pappa D som skulle ut på Galej i natt,,, & hämta hem Lotta som varit kvar i stan för att kolla sin kusin som spelat på Torget!!

Nu sitter vi i soffan med varsin dator Ida somnade Precis nu,,,,
Jag ska Åxå sova Snart Jobba i morgon kl nio,,,,, till 16
får se när sambon trillar in i natt!!!

Hoppas ni har en FIN FIN Lördag kväll,,

Pussar & Kramar
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0