Jobb helg,,,,

MM jag har Jobbat hela helgen.,,,, det har gått bra,,, ganska lite folk men massor med annat att göra,,,
I lördags efter jobbet åkte jag hem bytte om & hämtade familjen sen drog vi in till Tessan & Henke på Lite grillat!!! super Gott & Jätte trevligt!!! Tessan är så FIN med Lilla magen Bebis om 10 veckor,,, Fasen va skoj!!!
Våra Sambosar drack öl för hela slanten lite runda om fötterna blev dom allt,,, Vi tjejer höll oss nyktra jag fick äran att Köra,,, :P
Det va HELT sjukt varmt igår,,,, då vi åkte hem halv ett på natten va det 24 grader varmt,,, phew.....















I går efter Jobbet kommer jag hem,,, ÅÅÅ blir GALEN huset va Upp & Ner INGET va gjort barnen va GALNA Rastlösa....
D åkte iväg på Möte, JAG VA VAAANSINNIG!!! D hade inte gjort NÅT på HELA dagen eller NÄ HELA helgen,,, fan blir man inte GRINFÄRDIG,,, här jobbar man hela helgen och får komma hem och BÖRJA med att städa efter mina 3 BARN jo allihopa är BARN ibland,,, GRRRR hans försvar,,, jo att han minsann åxå måste få Vila Ibland MEN förihelvette VEM vill INTE de??? men hushålls sysslorna görs lixom INTE av sig själv,,,,, han hade kunnat avsatt EN halvtimma i SITT kollapåtvsurfvilande & plockan undan & dragit en sväng med dammsugaren hängt tvätten & tagit disken så hade jag varit Lugn & Nöjd efter Jobbet,,,
 EN HALVTIMMA är de såå MYCKET begärt??? va NÄR ska NI KARLAR Lära er att om man får hjälp med hushållssysslorna är lixom en GENVÄG till Oss tjejer kanske om en annan inte är så stressad av ALLT måste & får lite HJälp IBLAND typ en HALVTIMMA/VECKA kanske ni kan få lite mera MYS och "komma till" som det TJATAS hej vilt om JÄMT!!!
HJÄLPA TILL = GENVÄG LÄR er detta,,,,
D hjärtat jag LOVAR att om du tar egna INITIATIV med städandet/plockandet & det VARDAGLIGA som MÅSTE göras kommer jag få mera lugn & inte känna mig så stressad & TA mer INITIATIV till" ANNAT", åxå!!!! men man kan lixom Inte tänka på ANNAT då det finns så mycket att göra här hemma,,,,
DETTA ÄR ETT HETT TIPS TILL ALLA ER KARLAR DÄR UTE!!!!!
Ta tag i dammsugaren utan att NÅN bett er,,,,,

SÅ nu har jag Gnällt klart OM det åxå,,,,, :D

Idag har jag Jobbat hämtade barnen sen hem så kom Ellinor & sussie med barn och Fikade Mysigt vi träffas & snackar FÖR sällan,,, Vi behöver de OFTARE!! :D Tack det va MYSIGT!!! inte så länge till nästa gång!!! men det finns ju lixom inte tid... till de heller,,,, SUCK,,,, MER timmar på Dygnet TACK!!!

MEN i morgon är jag ledig,,, Då ska rensas Ogräs för NU måste vi beställa Rullgräs till framsidan som just nu ser ut som ja jag vet inte TATTARTOMT fullt med OGRÄS..... shit,,,, Mamma ville att vi skulle Umgås KANSKE att man kan få lite hjälp på Tomten Hon brukar ju INTE banga då det gäller trädgårdsarbete,,, :D
Sen måste det städas lite så klart,,, OVANLIGT VA???

Sen MÅSTE jag Jobba i morgon kväll 18-21 ska fixa med MINUS ett varorna Dvs alla NYA varor som ska mallas in på resp avdelning,,, det kan bli nåt de åxå men Hoppas på att vi hinner lite iaf,,,

Nu är D i garaget han håller på att mecka bort nån diesel värmare på en bil som ska säljas,,, Duktigt,,,,
Men hoppas han kommer strax MÅSTE få gå ut PÅ en prommis ikväll eftersom jag måste Jobba i morgon & hinner INTE då,,,,
Fan va seeegt det går med vikten blir GAALEN,,, VARFÖR ska man ALLTID behöva tänka på va men äter & ALDRIG få unna sig med Gott samvete.,,, ska MAN alltid behöva vara en TJOCKIS ??? just nu känner jag mig BLÄÄÄCH HELVETTE åxå,,,,,
Nåt tips NÅN på gåneriviktSNABBT NU piller???? HIHI

SHIT vilket Gnällig Inlägg det blev idag SORRY alla NI,,,,MEn det är skönt att kunna skriva av sig Ibland åxå... Nu ska jag Natta barnen iaf ETT av dom,,,,

Ida slog i sina tänder i Bordet förut igen,,, så nu är den ena tanden ÄNNU lösare GUMMIS,,,, jaja dom ska ju tappas Hoppas bara att tänderna Under INTE tagit skada,,,,

Hoppas ni haft en BRA måndag
KRAMISAR
FIA




Kommentarer
Postat av: Linda

1 Du är ingen tjockis och kommer ALDRIG att bli en heller och hör sen !!!!!

2 Kunde inte få till de bättre själv de där du skrev om "män" !!!!!!! Yes !!!! Sååå bra skrivet !!

2010-08-16 @ 21:10:48
Postat av: Jessica

Jaa helt rätt karlar skärp er va fan liksom..

kram på dig, ha en fin vecka vackra du

2010-08-17 @ 15:38:34
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Mikaela

en till som känner igen det där om karlarna!

2010-08-17 @ 19:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0