LÄNGTAN

För ett liitet  tag då jag Inte pratat med Nea på några dagar tänkte jag Inte så mycket på henne, men NU när jag Pratat med henne ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Fan va jag SAKNAR min ÄLSKLING!!!!
Hon hade det Jätte bra Va brun som en Pepparkaka,,,, och hade idag handlat HUBBA BUBBA det va Stort HAHAH älskade UNGE,,,,,
Tror att Pappa D saknar åxå han frågar Ofta om jag Pratat med Linnea,,, :D
Och Ida varje morgon hon vakna frågar hon lite Yrvaket VAJ ÄJ NEA????

Det ska bli Underbart Att få hem henne Igen,, en vecka har gått fort på fredag Kommer dom,,,
Mamma sa igen att hon är Helt Otroligt snäll Inte ett gnäll NÅN gång,,, hon badar/fikar myser häromdagen hade dom tagit en promenad in till stan c:a en kilometer INTE ett ljud Nån gång varken dit eller tillbaka till Hotellet,,,
Alla är helt imponerade hur artig,duktig & snäll hon är,,, Snacka om att man blir STOLT;,, det har vi fixat bra,,,

 

Idag har jag ju jobbat det gick som en dans,,,, alla varor UPPE JIHOOOOOO nu ere bara typ ett berg av NYA varor som kommer i Nya katalogen som ska MALLAS in på rätt ställe och att hitta nåt ställe att ha de på,,, :/ jaiks,,,
jag har en MASSA nya leksaker både stora & små som jag ska försöka få in Någonstans på min avdelning,,,
KUL men kämpigt,,,

Jag har även hunnit med att städa LIte på lagret,,,, sånna grejor som legat LÄNGE och man bara trampat över men nu fick jag bort lite krejor,,,,
räknade även kassan idag allt stämde inte ofta de gör de,,,,alltid nån krona plus eller minus,,,, men Inte idag!!!
Efter jobbet in på Coop extra Handla en snabbis Sen hämta Ida som spelade Allan på Dagis då dom åt mellis,,,,

Sen hem,,,, började med att Frosta av frysen de va på Tiden,,,,,
fixade lite Middag Lax & Potatis som vi smaskade på Jag & Ida D jobbade i örebro idag,,,,
Efter de gick vi ut Jag klippte gräsmattan.... Flyttade på stora studsmattan & klippte sen tillbaka med den,,, HULKEN;;; :) Klipparen pajja så jag fick lite hjälp av Grannen att Tejpa ihop den hihi så jag Kunde köra klart så nu får D svetsa lite,,,
Ida trillade ner från Altanen,,,, gumman så hon va lessen & trött så jag gick in med henne fick henne att somna höll på att somna själv,,, :D lätt hänt,,,

Nu kom D hem,,,, hann inte med nån prommis idag får bli i morgon ,,,,MEN jag har ju klippt gräset det gav ju Lite motion iaf,,,,

Så slappa en stund framför Tv:n,,,,sen spikmattan & sovgott,,,,

Ta hand om er alla FINA
PUSS
FIA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart hon är duktig Nea hon har en fantastisk mamma (o pappa) & lillasyster är också fantastisk.... Kram på fina er...

2010-08-12 @ 11:01:27
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0