Underbara Helg...

ÅÅ ja vilken Nice Helg vi haft....
Lördag Jag & Tjejerna slappade HELA dagen jag passade på att sova en timma i soffan då Ida sov middag,,, Nea kikade på Tv.... det va många år den jag sov en timma i soffan mitt på dagen....
SHIT va sköönt de va!!!
D åkte tidig på Lördagsmorgonen så Lastbilsmässa... så vi va solo hela dagen jag & flickorna.... & jag gjorde INGET här hemma,,, såå skönt!!!!

Då han kom hem kastade jag mig i duschen och han åkte till svärisarna för att droppa barnen.... dom skulle sova där eftersom vi skulle på KRÄFTSKIVA hos Bästisen!!!
Det va SÅÅÅÅ kul TUSEN tack ni som fixade denna härliga fest det va LÄNGESEN jag skrattade så mycket va lite Hes ett tag där.... :P
 Goda pajjer & snacks och så KLART choklad tårtan!!! den är ju SJUKT god Ska fixa recept på den!!! =)
Jag & D cycklade hem på natten glada i hatten!! :)
Bjussar på Lite Bilder,,,,

Fina dukningen,,,,








Roliga servetter!!!






































Liite skak foton!!!
















Som ni ser JÄÄTTE trevligt!!! Tusen tack HANNA,RUNE,TINA & JOHAN för Festen SUPER kul!!!

Idag har vi SLAPPAT varit lite off om man säger så,,, hihi
Farmor&Farfar kom med barnen efter lunch... vi fikade lite sen soffan Igen.... men på Efm har vi STOR städat SÅÅÅ skönt nu är Huse rent Igen så nu slipper vi tänka på det i veckan som kommer,,,,

Jag är Helt Genom förskyld,,,,snytit mig så mycket att jag har sår under näsan,,,, , VÄLKOMMEN HÖST!!!!
Bara hoppas att det stannar där,,,,
Sår i näsan som gör så ont,,, jag grinar bara jag Nuddar snoken...
Men bara att bita ihop,,, Måste jobba sent i morgon.... Personalbrist!!!
OCH sjukt mycket att göra...
Katalogsläpp på Onsdag!!!

Sist men INTE minst har Linnea Lärt sig cyckla utan stödhjul IDAG.... Duktiga tjej!!!!!
Så nu får vi öva varje kväll,,, :P

Puss på er
alla Fina
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0