LEDIG

Idag.. HAHA snacka Mjuk start Jobba en dag ledig En Jobba 2 ledig en... men Nästa vecka blir de Vardag Igen... =) och Då jobbar jag Hela nästa Helg åxå...

Dagen på Jobbet va Ju TOPP som VANLIGT... alla mina Kollegor är ju UNDERBARA så kul & jag fick ett Glatt välkommen tillbaka att alla... TACK alla ni fina... ja Kollegorna är ju ens EXTRA FAMILJ... och jag har nog dom Bästa!!! =)

Efter jobbet Hem... Hämta paket & leverera till Karin... Tog en Kaffe snackade skit... sen hem.. då skulle D & Nea ut & åka Båge... ida fick SPUNKEN..VILLE ÅXÅ. så vi tog en Sväng på Cyckeln...
 JÄTTE glad Ida... glatt på ALLA vi mötte med HEJ BAJSKORV!!! *HOST*

Vi tog en sväng förbi Fam Rådenmalm & Handlade Jultidningar... En smurf pyssel bok & En familje Almanacka...
Jag har ALLA år handlat av dom... =) fick sms av NATTA HANDLA inte av nån annan  HIHI 
Så ni vet VILKA NI ska Handla av då mina Kids Börjar att sälja.. HAHAHA


Sen hem.... In till Grannarna Fick Lite Kattvakts ORDER... med STORA handen... HAHAHA
Sen Natta Kidsen....

Idag tog ni Ju en Cyckeltur till fritids... jätte Mysigt Jag,Ida,Nea & Nova.... Det tar ju typ 4 minuter dit... =)
Fasen att man inte gör de Oftare... Men de e lite Svårt då jag Jobbar i Nyk.... Måste ju Lixom ta Bilen...
Men men Får försöka cyckla dom Lediga dagar Jag har då istället!!!
För Nu kommer ju Nea va på Skolan då Jag har Mina LEDIGA dagar!!! Bara Ida hemma då.... KONSTIGT... =)

På Lördag ska vi Ha Lite Tjejfest några Bruttor SUPER trevligt Sen ut I Nyköping & rajja... =)
Hamnen blire Det kan va sista gången i år man går dit... Snart är ju Hösten här & krogarna inne i stan tar Över igen.... Men kul ska de bli...

Nä Nu ska Ida & Jag passa på Att storstäda... STRÅLANDE sol... Får se om man Lägger sig i stolen en stund... Lunch Måste vi Ju åxå Äta... =( vad ska vi Hitta PÅ Idag då?? 

Nu Mot STÄDANDET....



FIA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0