FREDAG....

& Ännu en LEDIG helg,,, LÖÖÖÖV,,,, =)

På jobbet idag LIIIKa underbart Skoj som ALWAYS!!!!
Bästaste STÄLLET EVER!!! =)
Trots att mina favvo killar jobbar halvtid.. =)

Handlade Lunch på Nya Haket Inne i Vår Galleria.... FRESTA Mysigt ställe med GOD mat...
Idag tog jag en sallad,,, Då får man välja Vad man vill Ha på,,,
Perfekt så det blidde sallad,kyckling,majs,mozarella,keso,gurka,tomat och Vitlöksdressing idag.... och en Cola Light på de,,,
MÄTT som tusan blev ja,,,
Så +++++ från mig.... det blir nog lunch fler gånger därifrån.. =)
dock liiite Dyrt 70:- för en lunch... men det är ju DYRT överallt nu....

Morfar & Alice Hämtade barnen på Dagis dom ville de såå gärna klart dom fick,,,,
daniel är på båtmässan så jag åkte till Morfis och åt efter jobbet,,,  myste lite sen till sunda för att handla lite Fredags godis både till tjejerna,mig & Tjorven hihi vindruvor & persilja blev de till henne...
sen fick hon vara Lös en stund i Linneas rum.... Nu halvsover hon i buren....

Här hemma Är de NYSTÄDAT ÄLSKAR DE... slippa Tänka på de Hela helgen... =)
I morgon ska vi Mysa de blir en tripp & kika på Skidor till Mig & D,,,,
Lunch på MCD och sen fika i örstig Småkillarna ska ha Kalas,,, Trevligt!!!! =)

OO det är en VARG här i närheten.... den sågs i går morse vid stjärnholm.. nån km från oss... HUUU läbbigt... coolt eller vad?? lite Blandade känslor där....
fatta EN VARG.... en vild sådan... de har man ALDRIG sett.... =/

Nu blire slappa Slappa,,,,
Puss på er
Hoppas ni får en FIN helg,,,

KRAMEN!!
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0