I mörn...

Är de FREEEDAG!!! Whoop Whooopp!!!!
Även denna vecka Har swiiichat förbi...
Jag har Inte tränat nåt denna vecka.. =( varit lite trött MEN igår va jag på en rask Prommis... de va NAJS!!!
& ikväll Blire Moves!!! Häärligt KUL!!!

Igår slutade jag skapligt!!! hämtade barnen .. vi bakade Pizza bullar MUMS MUMS.. & snor enkelt..
Bara ta den Färdiga pizza degen rulla ut kavla lite på med de goa man vill ha & sen skär som bullar & skjuts in i ugnen.. =)
Jätte Praktiskt att ha som Mellis i kylen eller med sig ut på Utflykter!!! =) Ungarna ÄLSKADE dom Iaf Linnea och fick en i morse Innan Dagis...
Idas Bästa nu är KANEL knäcke!! =) Mitt åxå det är SMARRIGT som tusen...
Sen va de Middagsfix och invänta sambon.... jag ÄLSKAR att vi numer Äter Middag tillsammans alla 4 det är JÄTTe skönt och att jag Hinner träna & vi Kan vara Familj!!
SÄGER det IGEn detta kan jag Vänja mig vid...
Om man tittar tillbaka på Bloggen & läser... HUR har man ORKAT då D jobbet JÄMT??
Men som sagt JÄTTE nöjd med min Situation NU!!!!

Vi har Bestämt att vi ska åka en vecka till Fjällen & åka skidor med barnen... V11 då drar vi till Sveg & Hälsar på Syrran med familj och tar några dagar i Björnrike!! HÄÄRLIGT!! och vi Längtar efter familjen Stengel /Tenbring nu!!!

SÅ HAR NÅN SLALOMSKIDOR TILL EN & ÅRING & EN 3 ÅRING att låna ut eller sälja
JAAA TACK... vi kikar lite på Blocket & så men har inte hittat nåt ännu!!!


D & Jag ska nog köpa varsin enkel utrustning... vi växer ju Inte längre.. =) eller??
D åker ju Bräda men nu när vi ska ha hand om Ett barn var är det lättare med Skidor...
Men iaf SKIIT mysigt ska re bli...

Nu ska jag strax ha Lunch.... sen ut i Butiken nån timma sen HEM Älskar dessa tidiga dagar man Hinner lixom med så mycket Hemma & umgås med kottarna... UNDRAR om nån vill Bjussa på Lite fika vid 15 tiden??

PUSS PÅ ER
ALLA FINA
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0