VÅÅÅÅÅÅR!!!!

Redan 16 grader varmt ute i skuggan WHOOP WHOOOP fan va Häärligt!!!!
Ja jag har ju varit hemma med Ida och Linnea... SUUUCK...
Ida kräktes söndag kväll,,, FANSHELVETTESSKIIT men bara 2 gånger....
Ingen feber.... men dagis regler 36 timmar hemma vistelse...
Så då måste jag Ha Linnea Hemma åxå.....
Dom klättrar på Väggarna uuhh och jag Vet att dom så GÄRNA vill till dagis....

Och igår va Hon SJUUKT pigg och åt både frukost Lunch Middag Utan problem....
Ja blir SÅÅ djävla Less...
Vi har ASA mycket att göra på Jobbet Ny Katalog på Torsdag & den Happening vill man INTE missa!!!!!
Hoppas på Att D kommer hem till Lunch Idag så jag Kan åka & jobba!!!
men I morgon ska Tjejerna till dagis & jag JOBBA!!! Jag LÄNGTAR verkligen har varit ledig FÖR länge nu....
Saknar alla fina Kollegor... =) ÄLSKAR MITT JOBB!!!

På tal om Jobb... Så fick jag ett Smickrande samtal igår... Min gammle chef ringde och ville ha mig Tillbaka =)
Det va Ju skiit kul.... Men jag Tackade Vänligt NEJ...
För jag ÄLSKAR ju Clas Ohlson.... =) som ni vet... skulle Inte Byta för ALLT i värden... =)
Men det va ju SJUKT kul att Han ville ha mIg tillbaka.... & hade jag INTE trivts så bra som jag Gör Hade jag Nog Gått tillbaka!!!

Igår åkte jag & tjejerna med ALL återvinning Glas,plast,burkar jag fick hjälp av di små dom gillar att kasta grejor i dom GRÖNA bubblorna...
Och nu blev det Genast BRA med Plats i Tvättstugan....
Och nu när det har Tinat så mycket på Altanen kan man snart Ta ut Korg möblerna så blire ÄNNU mer plats I källaren åxå....
På efm tog vi en promenad med Nova Tjejerna Cycklade... Ida lärde sig Cyckla hon va SÅÅ glad... och det gick såå BRA... trampade & trampade.... Trots att hon trillade några gånger va det bara UPP igen....
Till skillnad från Linnea som Grinar för Minsta Lilla... =) dom är SÅ olika på de sättet!!!

Nu ska vi UT och Idag ska vi ÖPPNA lekstugan till tjejernas förtjusning... åå va Ida tjatat om detta.... =)
Spännande Att se hur mycket vatten det är I torrbollhinken..... och om något har Möglat!!!
själv ska jag försöka få lite Sol i nyllet....
På tal om de Måste jag sola lite Solarium om man ska våga ta av sig till Bikini i Kroatien....åker ju om 2 veckor... HÄÄRLIGT!!!


På Lördag ska vi ha Lite Kalas för Ida.... med lite vänner trevligt.. och på Söndag Fyller JAG år... Men jag känner mig Yngre än någonsin... =) hahaha

Jag va På en Promenad igår det va såå SKÖNT... och jag ÄLSKAR att ALL snö är Borta från vägarna Man kan lixom gå lite fortare då,,,,=)
Kan bli en Promenad i kväll åxå...

Puss på er
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0