HEJSANHEEEEEJ!!!

Då va de dags igen för ett Litet Inlägg!!!
Började veckan med Lite vab Lilla Ida feber i Måndags... men Tisdagen SKIIT pigg En
den ONGEN är vekligen ÖVERALLT klumpig skrattar och Spexar...
Enl min mamma Är hon en KOPIA av MIG som liten!!!
Och vet ni JAG TROR HENNE!!!! jag ser Hela mig I lilla Ida... hahah



Hittade lite Filmer från ridskolan åxå!!!

Ida & Erik!!



Linnea & Penny


Ja Så nu har vi TVÅ häst tjejer... HUUUUGA... bara Bita i Äpplet och Köra...
MEN OM jag ska va ÄRLIG är de Ganska MYSIGT!!! =)

Bästa Momme va & handlade Ridskor till Linnea åxå Härom Dagen... HON ÄR BÄST!!!

I morgon är de SKOLAVSLUTNIG.... För Linnea... (nja förskoleklass)
Men ändå VIKTIGT dom ska sjunga & så,,, Bäst att Ladda Systemkameran!!! =)
Hoppas att jag Kan fota LITE.... Den har Pajjat... Hänger sig och I displayen står de E... som typ Error kanske??...
Men den är ju 7 år gammal och jag Fotar Ju lite så klart den har gjort sitt..
SÅ ÄLSKLING!!! JAG VILL HA EN NY SYSTEMKAMERA!!! SNÄLLLLAAAA  =)


I onsdags Ringer en kille från Neas klass.. och vill prata med henne... Han va SÅ artig... och dom bestämde att träffas vid en av förskolorna här i stan och Leka dagen därpå... =) Hihi SÖTT...
Linnea sa att han Frågat chans på henne dagen innan,... och hon sa JA!!! =)
Så nea & M lekte HELA dagen han va även här på Efm... GULLUNGAR... !!
De ska Börjas I tid... så Nu har hon TVÅ killar... O & M =)
och hon får en Massa Kalasinbjudningar åxå...
Jag är SÅ glad att Hon har Mycket vänner.... jag vet själv Hur de va då ja va yngre.... från lekis till 3:an...
FY FAN
Va barn kan va ELAKA....!!!

Jag är SÅ glad att vi Flyttade Hit... och Inte Bodde kvar I Norr... där ja va en Tjock liten tjej med endast 2 riktiga vänner... Dom flesta va SÅ taskiga.... jo jag kan nog säga att ja Va mobbad...
HEMSKT kan ja Inte tro nu med mina ALLA Fina Vänner jag har!!! =)
Men jag har Inte ETT minne från min tid i Kramfors (inte från skolan iaf) Jätte TRIST....
bara massa fina Minnen med min Bästa Vän NINA!!!
TACK jag är Glad att du fanns och att jag Har dig än!!!
Ganska kul endel av mina "gammla" klasskompisar från Norr ibland skickar vänförfrågan på FB...
MOHAAAAA NEJ TACK!!! klarar mig utan er SKITUNGAR!!!
TACK MAMMA & PAPPA att vi FLYTTADE de bästa vi gjort!!!

Nu sover mina nyduschade barn.... kläderna till Morgondagen Hänger framme...
efter avslutningen blire att åka & fika Nånstans... Måste hålla oss borta Bästa jenny Kommer ju & städar i morgon... Vår UNDERBARA städerska.. =)

Fick ett litet Kort från Finisarna på Curves Idag att dom saknar mig... =) TACK!!
Fan jag Måste Rycka upp mig med Tränignen Igen... Helt Trött nu Känner ja FAAAN!!!
MEN ja håller min Målvikt!!! ÄN så länge... =)
Får se om de blir nåt pass Nästa vecka,, =)

Ta hand om er & TREVLIG HELG!!!!

FIA

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh Fia, va gullig du är! Sitter här på natten o ammar o läser lite på din braiga blogg i mobilen. Ja det finns många idioter o elaka barn tyvärr. Men jag drog vinstlotten som har dig som vän. Fast vi varken syns eller pratar så ofta så är det inga konstigheter när vi väl gör det! Det är så skönt!

Stor kram <3



Förresten så skrattade jag för mig själv ikväll när jag bredde en macka. Du som har sån ordning o reda, pedant o städat MEN i smörpaketet är du lite wild and crazy där är det Kaos!! Haha Söta du!! <3

Puss på re!!

2012-06-11 @ 04:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0