Uppdate

Om vår lilla Voffsegull...
Nova Är fortfarande kvar på Strömsholm dom hade fått lite provasvar och Hundtrollet har både Spår av Borelia och elischias (eller hur de stavas)
Nu ska dom rönka och ta lite mer prover för att va på säkra sidan att de inte är någe mer i kroppen...
dom har påbörjat en medusinkur mot fästingsjukan...
Usch dessa ÄCKLIGA djur.... VARFÖR ??

Så i Morgon hoppas vi på att få hem henne i morgon...
Det är SÅÅÅ galet tom här hemma Vi saknar henne SÅÅÅ mycket... =(
Fyy vår älskade vovve!!!!

Annars då.. Jo i går va ja ledig då dagis/fritids hade stängt...
Vi va på 4 års kontroll med Ida.. de gick toppen...
Hörseltestet klarade hon galant.... och dom andra proverna åxå... =)

Sen åkte vi hem.. barnen lekte och jag passade på att sola lite.... de va JÄTTE skönt väder... =)
Grannarna klippte gräset FAN de måste jag åxå göra... ikväll... skönt då får ja Lite motion....

För på Motions fronten går de INGE bra... ingen lust till Nåt.. och de känns som kroppen håller på att förfalla.. =( FAAAAN åxå...
Jag håller min vikt men i de stora hela MÅR man så mycket bättre av att träna...
RYCK upp dig nu....
Jag är så trött åxå.... kanske för de är så mycket HELA djävla tiden....
Daniel jobbar med sin firma typ Jämt...
Hela helgen som kommer är de Fullspäckat chema...
Bröllop på Lördag och Dop på söndag  och nästa vecka är de Ju Midsommar..
då åker vi iväg med Husvagnen... Några dagar med Fina vänner... ska bli jätte Mysigt.. Hoppas de blir fint väder bara!!!!

Nu ska ja Slappa... trött trött.... Vitaminkick HITÅÅÅT!!! =)

Ta hand Om er!!!



FIA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad bra att de har hittat vad som var knasigt med er hund!!!

Hoppas ni får hem henne i morgon.

2012-06-12 @ 17:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0