VAB

Hej på er...
Nu blir ni chockade va för jag VABBAR idag!!! de va ju typ en Månad sen sist.. eller typ två månader sen IDA va sjuk... sist va de Linnea,., =)
GOSCH!!!
Feber snorig & ont i halsen...
Inte undra på de är typ HÖST ute nu,,, FYY FAAAN va kallt!!! =(
Hela Helgen REGN STORM och typ 8 grader varmt... i JUNI???
WHY??
Det är ju SKOLAVSLUTNING på fredag Linneas Första MÅTTE Regnet Hålla sig Borta!!!
jag har Tagit Ledig För jag ska va med Henne... MYSIGT!!
D skulle åxå försöka va ledig!!!
HOPPAS VI ÄR FRISKA!!!

Helgen då.... jo LEDIG...
PERSONALFERRE med som ni redan VET bästa Kollegorna EVER... AJ LAV JU!!!!
Vi åt mat på Fazana i Nypan... sen vidare till Rosvalla & bowlade Lite..
Jag & R spelade Biljard,,, ja OGILLAR bowling... sen vill ja INTE sabba Mina Snygga Naglar heller!!! =)
HAHAH Pimpinetta damen lixom....=)
Nä men Biljard va kul.. ja van EN omgång av 4... Har inte spelat sen typ ja gick i sexan... =)
Sen drog vi vidare till Emma på lite Förfest .. JÄTTE trevligt Mycket skratt & Mys!!!
Sen vidare till Coctails & Dreams För lite DANS i slager baren... =) JIHOOOUUUU!!!!

Min D va Ute med Sin personal!!
Japp SINA anställda... De ni.. !!
Jag är STOLT över honom!!!
GRATTIS hjärtat!!!


Vi åkte hem strax innan två passade på Innan krogen stängde så vi fick tag i en Taxi!!! skönt att komma hem...
Jag va Inte så berusad,., precis lagom...
Och inte så bakis i går heller... förrän på efm,,, DÅ slog de till UUHHH trött trött!!! =)

Vi hämtade barnen hos mamma & Nisse TACK FÖR HJÄLPEN ni är BÄST!!!
Fikade lite och Myste..
Mamma hade varit i stallet Med Barnen igår...
Ridskola vet ni. =) De hade gått bra,... pga vädret va de Lite Teori!!! ungarna Va nöjda TACK mamma!!!

Skulle tagit en Promenad med Min Bästis igår men ORKADE inte,.., Hoppas på några den här veckan istället... IKVÄLL kanske,,..???

Nu ska ja Göra lite Hemma sysslor... Passa på Då Man har Tid...
Ida pysslar nu på Sitt rum..!!

ha en Underbar Dag & Vecka!!




FIA

Kommentarer
Postat av: Emmakarin

Ja vi får verkligen hoppas att vädret blir bättre till skolavslutningen! Vi har oxå tagit ledigt..

Såklart man måste vara med på första!!! Eller jag hoppas ju förstås att jag ska ha möjlighet att vara med på alla ;)

Ha en fortsatt bra dag och hoppas lilltjejen kryar på sig!!!!



KRAM FRÅN MIG

2012-06-04 @ 09:10:25
URL: http://emmakarin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0