Ett År Äldre

Japp Nu är Man då 36.... Känner mig fortfarande som 27 men känner ÄNDÅ att denna tid i livet är en av dom bättre... jag känner mig säkrare och tryggare i mig själv än någonsin...=)
Blev uppvaktad på Jobbet av mina BÄSTISAR Melissa & Max dom sjöng och gav mig choklad å blommor =)
Sen blev ja uppvaktad av D hemma Lyx Fisk spa och Blommor.. =) Tack Älskling de ska bi Så kul,,, =)
Kan ja Behöva med mina Hemska fötter...
Fick en Ny Jamie Oliver stekpanna av Mamma & Nisse.. TAACK de va Välbehövt... då våra gamla va HEMSKA,
Av min Fina vän tove fick jag Fina Armband..
TACK alla ni som grattat mig på FB Instagram sms och Kort!!
Ni är SÅÅ SÖTA
 
De blev en Kort vecka för mig då vi bestämde i måndags att Åka till Min Storasyster & hennes familj över PÅsk I Härjedalen,
Vi klev upp 04:00 i torsdags packade in oss i bilen och Drog.. Barnen va SÅÅ snälla INTE bråk på HELA vägen....
Tror att Ida hade lite feber hon va Så loj...
De tog 6 timmar . vi stannade bara En gång på Kisspaus.. =)
Åkte ju förbi Insjön.,,, Vilka minnen från tiden innan vi öppnade butiken då vi Bodde där i 2v och lärde känna varandra och fick lite Utbildning..
Väl framme hos syrran va de MYS...
Kusinerna har saknat varandra SÅÅÅ
Nina har så fint hemma... gammalt & Nytt..
 
 
I morse åkte vi skapligt till Björnriket & åkte skidor.. med Fika och Mys...
Dock va de INTE så mycket Mys den första timman,,, PIPIGA barn som grinade och skrek och ville IIIINTE åka... men med lite Bråk så Gav de sig... och de Släppte för Linnea...
Hon å kusinen åkte lite själva Jätte kul,,, =)
 
Efter 5 timmar Åkande va de trötta kroppar som tog sig till bilen,,,
På vägen hem såg vi Lite Ren ,,, SPÄNNNNANDE tyckte barnen.. =)
 
I morgon ska vi Åka igen dock inte tjurskalllen Ida... Hon ska åka skoter med Moster Nina Emil och Anders... vi tar med oss Filippa Linnea & brassar till Björnriket igen... SKÖNT att slippa Ida hon ville Inte åka Mycket.. då får vi Ju turas om,,, Så i morgon kan vi åka HEEELA dagen... =) SWEEET
 
Som ja skrev så vill ja Att ungarna ska gå SKIDSKOLA nästa år... så dom lär sig grunderna & bi lite säkrare i sig själva... men eftersom vi Åker 2-3 gånger Per ÅR hinns de ju inte med,,
Men nästa år kör vi en Vecka i nån mysig stuga med Vänner.. =)
 
Nu ska jag dricka ett glas Vin med Syrran... i morgon ska vi upp Igen.. =)
Ha de GOTT!!!
 
OCH GLAD PÅÅÅÅSK!!!
 
 
FIA
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen!!

2013-03-30 @ 08:49:18
URL: http://alteryd.devote.se/
Postat av: Jessica

Grattis
& mysigt ni har de
kram

2013-03-30 @ 13:25:39
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0