HEJSANHEEEJ!!!

Lördag... en trevlig Ledig Lördag igen..
ska försöka mig på att uppdatera lite denna vecka....
D och jag åkte Tisdag till Onsdag till Linköping på Gasell festen...
Som vanligt på sånna tillställnigar va de ganska trist... lyssnade på några "talare" och ja Minglade...
men klart kul att vara där...
D och jag sov på hotell inne i stan... typ 3 Min från arenabolaget där vi va,,,,
Best Westen...
Djävlig Dyrt för så små rum, iofs Centralt....
Vi va på en Tapasbar efter drack sangria och Blev Fulla en Tisdag HAHA så Nice....
Somnade tidigt vaknade utsövd och åt den Goda Hotellfrukosten!!! =)
 
 
 
 
 
När vi Åkte Hem kikade vi lite på Bil..... D Ska förnya sig...
Finns ju MASSOR med Snyggt!!!
 
 
Veckan i övrigt har gått snabbt eftersom ja va ledig två dagar!!!
Fick mail från La redoute... haha Dom saknar mig!!!
Måste nog shoppa Lite Igen... =)
Nea fick Nya örhängen häromdagen... ÅÅÅ va Nöjd hon va!!!
MINA ÄLSKLINGAR!!!
 
I morse va det sminkningsdags...... och som Ida LÄNGTAT... Halloween godisletar dags på Drögsta hos Små hästarna...
Ida hade Bokat Mackan!!!
Hon va SÅÅÅ glad så när vi va på väg dit började hon gråta....
NEEEJ inte gråta sa jag... då rinnner sminket!!...
men Mamma de är GLÄDJE tårar sa hon... Sötkorv.... Hon har längtar efter dessa små kusar så länge... Hon saknar dom verkligen!!!
 
 
 
Hade Några Filmer åxå... men nu kan man tydligen inte "bädda In" filmklipp på FB längfe så jag har en Länk,,,, som ALLA ska kunna Klicka på och se Filmen.... TESTAR..
 
FILM ETT!!!  KLlicka där!!!
 
FILM TVÅ Klicka där!!!
 
Hoppas de funkar!!!=)
 
Testar Några Till När ja Ändå är I farten... =)
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu Ska ja Fortsätta Lördagen med att Byta & Tvätta sängkläder.... kan bli ett Glas Rött Ikväll!!! =)
PUSS på er!!!
 
 
SOFIA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0