🌞🌞🌞🌞🌞🌞

Nu är sommaren häär!!!
Äntligen efter veckor med regn och kallt så har den kommit !!!
Jag har haft min vecka med barnen.. jobbat å fixat barnvakt för Ida Vill INTE till dagis...
hon är less nu och bara längtar till fritids och att få börja förskoleklass...











i onsdags va vi å fikade hos Tove å barnen så mysigt!!!
Sööta viola vill man ju äta på !!




När solen kom fram va jag Johan å Tobbe på jobbet glass sugna på lunchen.. de blev en Frozen Yoghurt på sandys.. Muums!!

Fredags kväll blev de tacos hos vännen Jade!! mysigt!






I lördags låg vi på vår strand hela dagen !!




åt god mat på kvällen !!




Fikade hos Grannen barnen lekte!!!
så mysigt...
barnen älskar att vara här.. dom har kompisar och går ner å badar!!!
Älskar Sommaren !!!

Söndag skulle de bli fint men nää Dis hela dagen...
fikade med vännen karin.. D kom ja klippte honom sen tog han med barnen å åkte...
mamma och jag åkte till Norrköping å shoppade lite...
ett linne en klänning. ..


Sen hem städade.. plockade och i säng...
strålande väder idag åxå...
jobbat handlat tvättat å gjort rent hos bibban! !!
nu Lotta på Liseberg och kaffe! !!

Puss på er finisar!!


bara några små dagar kvar till semester! !!

Balkong dörren öppen å de doftar Hav!!!

/FIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himmla fin du är i klänning!!

MR F

2014-07-08 @ 15:21:57
Postat av: Jessica

Ja äntligen sol lagom till min sem tar slut, blööö aja får njuta extra på de eldiga dagarna

2014-07-09 @ 13:54:58
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0