Jobbhelg

Jaaa nu är min jobbhelg över... jag har Idag en ledig dag... mina barn har sommarlov... vi tittade på film igårkväll på Netflix. ..
Barnen va så mysiga.. syskonkärlek!!
De händer inte ofta.. men när de händer är de såå mysigt 💕💖



jag har börjat kika på orange is the new black shiiit va de är bra!!!!
kan inte sluta!! ;)

I lördags efter jobbet cyklade jag och mötte upp hanna Linda och jessica.. vi smög oss fram till Anna och Anna lenas hus... och ÖVERRASKANDE Anna på hennes 35 åra dag!!!
de blev sååå lyckat hon blev verkligen överraskad! !!
De blev gott att dricka och Galet god italiensk buffe... åt & åt...

























På kvällskröken.. glada i hatten tog Anna och jag våra cyklar å drog ner till "City" och ölade/skumpade lite på Harrys... som hade premiär i helgen Nyöppnat...
De va Galet trevligt!!!
och personalen va jätte trevliga! !!
++++ får dom Lätt!!!













Tack för en Galen kväll!! och Tack till Anna-Lena som fixat såå god mat de va grymt!!!
Cyklade hem på natten och de va sååååå kallt hade behövt både mössa och vantar...
Va liite sliten dagen efter så min kära pappa/granne va snäll att köra in mig till jobbet... jag va Inte körbar.. 😉😄
jobbade några timmar

sen kom D och barnen å hämtade mig...

Nu är de mamma vecka!!!
Bibban har saknat Ida tror jag.. för hon blev sååå lycklig när Ida kom... och går med på allt... som att leka Doktor 😉



idag ska ja träna. ..
de går seegt med vikten.. Fan måste skärpa mig... å helgena fest va ju inte ett - på vågen direkt....
sen Midsommar om några dagar... 😯
jaja... nu kör vi.. ;)

Denna vecka är de bara 3 dagars... sen lite ledigt!! 😉
sweet!!!

Ta hand om er !!!
💟💟💟💟💟💟
Puss Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0