🌸🌼🌹 Skolavslutning🌹🌼🌸

Idag va de skolavslutning på Linneas skola....
Alla va så fina å sjöng så fint... ännu detta år klarade vi oss från regnet... såå härligt..
jag hade turen att kunna börja jobba efter lunch... så ja kunde vara med idag!!!
D kom och lämnade Tjejerna vid halv sju.. vi åt frukost duschade och fixade Hår..
som vanligt stressad. . haha Thats Me..😉😄


















Vi fikade i klassrummet och kikade på en liten film fröken gjort... delade ut diplom och presenter. ..
asa mysigt....
Nästa termin börjar Linnea Klass 3 och Ida förskoleklass. ..
Jösses båda två i skola... dock skönt att bara behöva åka till ett ställe! !!

Jag har en jobbhelg att kämpa mig igenom.. näst sista innan semestern..
känns Ok.. 😊

Nästa vecka redan Midsommar herreguud Nu är de sommar igen Äntligen!!!

Dags att fixa lunch innan jag ska lämna barnen hos farmor/farfar... sen är de lite jobb igen...

Ha en Awsooooome helg!!
💘
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0