Lördag!!!

hejsanheeeeej... Lördag... Jobbhelg å vädret har ju varit Awsooooome. .. 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
att jobba 8-16 i en källare är väl sisådär då.. MEN jag har dom grymmaste kpllegorna... å kunderna har varit på bra Humör så va faaan....
Mj fick vara med idag!!!




I går jobbade ja sent... va förbi hos D en stund å fick lite middag... myste med tjejerna... å så hade vi fredagsmys... ojoj va dom plockade fram en massa gott!!!!

jag är duktig å har mina vägda lådor med till jobbet!!!


När ja kom hem idag städade ja lite... gjorde VV chips och har tagit ett glas Vin... å bara slappar... så djävla skönt...
är döds trött ska lägga mig snart... och i morgon är de sovmorgon! !!!skööönt


Ha en fortsatt häääärlig Helg!!
Puss på er
FIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0