Uppdate....

HEJ!!!!
Dags att uppdatera er lite... =)
De har varit ful spätta as Always...
Valborg.. Jobbade åkte hem tog en god latte och sen hämtade ja upp D & barnen så åkte vi å kikade på Majbrasan...
De va kallt.. men kidsen fick fiska fiskdamm å lite så.. kikade på när brasan Tändes,, sen åkte vi Hem... =)
 
 
Ida köpte sånna "smällare" ååå va de va Kul...
Klicka ***HÄR*** så får ni se en liten film...

1 Maj va de lugna gatan.... D kom med barnen han skulle jobba lite...Vi drog ner alla persienner och kikade på Film,,, Den oändliga Historien,,, De är skönt nu för Linnea hinner läsa den mesta va texten själv...

På efm åkte vi till Tove och familjen på Fika,,, =) Kidsen lekte & Ida va Frisör!!!
 
 
På kvällen åkte jag å Tove å solade.. skönt med lite färg i nyllet...

Fredag.. målade vi naglar.... å myset hemma...
 
HAHA hittade lite bilder ida tagit med min Mobil,,
 
 
På kvällen Åkte jag å solade... jag va ensam i solariet..
hade preciiiiis somnat In... då jag hör värdens KRASCH... Ja DOG.. på riktigt... fatade inte först... sen Klädde ja på Mig,,, snabbt som ögat ...den ut,,, å ser att NÅN har sparkat in rutan till solariet,,, de va glas Överallt,,
Fan jag va HELT skakig,,,, ringde ägaren vars nummer stod på en lapp,,,
Han kom ... vi pratade lite ..även vissa grannar som bor i närheten kom å kikade,,, Spännande sånt där,,,, de va tydligen några ungdomar som gått/lommat från platsen strax innan.,,
SÅ djävla Onödigt,,,, Jag skulle säga dessa en sanningens ord OM ja visste vem de va,,, för ja blev SÅÅ rädd.. =/
 
Lördag... Va de ÄNTLIGEN DAGS!!!!
FÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!
 
Vi hade fått lite Instruktioner OM vad som vi skulle packa och vart vi skulle ses,,,,
Slottet i Nyköping vid fängelsehålan,,,, =)
Där väntades skumpa å mer Info...
Vi Hade fått lite ledtrådar och hade våra aningar,,,
 
 
 

Därifrån vidare till Hotellkompanier för FRUKOST!!
 
Efter den va de VIN å Glatt humör i Bilarna som tog oss till Stockholm!!
 
 
 
klicka *HÄR* för att se en film från bilresan....
 
 Väl framme På "Malmen" fick vi vänta på att rummet vi skulle ha blev klart,,, drack vi goda drinkar Skrev i Gästboken vi kommer ha med oss på våra Tjejresor.. =)
 
 
 
 
Sen Upp på rummet FRAM med alla godsaker donnorna fixat... å tjattra SKRATTA som vi gjort en HEEEEL del....
 
 
klicka **HÄR** för en liten Film....
 
SEN va de dags för Höjdpunkten av dagen.... ja allt va bra men detta!!!
PRISCILLA Musikalen!!!
SÅ DJÄÄÄÄVLA BRA
Vilken SHOW vilka Kläder Vilka DJÄVLA röster!!!
 
Efter Denna Grymma SHOW... va de dags att svida om... och Ta en Taxi till Fridays i Kungsan där Ett bokat bord väntade!!!!
Åt så god mat.. drack Gooda drinkar!! Å firade Rebeccas "Födelsedag"... HAHAHA
 
 
 
Klicka ***HÄR*** för att kika på födelsedagsfilmen!!! :):):)
 
Efter Maten va vi så SPRÄNGFYLLDA med Mat dryck å allt gott så vi Nästan rullade vidare mot Golden Hits.... där de va typ 50 min Kö.... Vissa av oss valde att åka till hotellet!!!
VI andra gick in dansade... och drack,,, konstaterade att NÄÄÄ detta ställe va INGET för oss... de va INGEN bra musik, varmt trångt och FEL typ av folk....
SÅ vi Höll Ut nån timma tog sen Taxi till Hotellet.... härjade lite med Hon som Sov .. HAHA
drack ett glas Vin... sen va de Gonatt...
Vi började ju faktist festa 09:30 på morgonen och Höll Ut till 02:30 typ så jo vi va ganska Trötta!!!
 
Idag va de god Hotellfrukost... checkade ut.... Tog en Promenad... en gofika på Waynes och lite shopping för endel...

Ett STOOORT tack Till Hanna & Anna som gjorde denna resa till några ASABASA roliga och Bra Dagar,,,
Nästa år är de Emma & Rebeccas tur SPÄNNANDE!!!!
Vi är ett BRA gäng.. har VÄÄÄÄLDANS trevligt !!!
TACK IGEN!!! alla Fina Tjejer!!!!
 
Väl hemma slappade jag i soffan till D kom med barnen,,, Min vecka nu...
Och ja som ja skrev så började jag med LCHF förra veckan,,,, och gick upp 1 Kilo,,,, TROTS att ja va sååå duktig som ni såg bakade bröd och allt...
HELVETTESSKIIIT.....
SÅ Nä nu har jag skrivit in mig på Vikt Väktarna... Jag vet ju att de funkar på mig.. de är ju trots allt de ja kört 90% av min viktedgångs tid....
de va nån som undrade och ville att jag skulle skriva om min viktresa...
Jag har till mesta dels kört Viktväktarna... räknat och vägt all mat.. avstått från godsaker & fest....
Började träna Vatten Gympa/aquafys... sen lite på friskis och MÅÅÅÅNGA PW:s
jag har hållit mig i 2 år.. min vikt... som de tog C:a 2,5 år att gå ner... kanske liite lång tid.. men som alla ni som är som jag en EVIG bantare vet att vid typ jul../semester äter man mer än man borde... och får sota några kilon... som man tar igen....=)
 
Ni ville ha recept på LCHF brödet!
Googla Jills Mat in på hennes sida finns receptet på brödet.... och Googla Lchf Snickers så får ni upp massor med recept!!!
 
Så härmed är jag en Viktväktare.. OCH köpt gymkort... nu ska ja ta mig tiden och tillsammans med flera av mina fina damer ja spenderat helgen med ska vi träna!!!! Detta kommer bli AWSOOOOOME!!! ;)
Just nu är ja så FET & Mätt efter helgens festligheter så ja Mår illa,,, UURK....
 
I morgon är ja Ledig.... Börjar veckan bra!!! =)
skulle ha jobbat detta helg så de blev en ledig dag på detta!!! varit ledig länge nu...5 dagar... UJUJ...
Så de ska bli sköönt att jobba på Tisdag...Nyttig mat & TRÄÄÄÄÄNA!!!!
 
NUU KÖÖÖR VIIII!!! ( hur många gånger har ja sagt de?? hahaha  men nu DJÄVLAR!!! )
 
 
Hade några fler små filmer om ni vill Kika,,,,,
 
Från Min BALKONG Klicka **HÄR**
 
OCH en liten dans Nea & hennes Kompis gjorde Klicka **HÄR**
 
Ida på Ridskolan Klicka **HÄR**
 
Ida Berättar om Jesus,,, haha Klicka **HÄR**
 
Tjejerna Rockar Ring Klicka **HÄR**
 
Nu ska ja Krypa ner i sängen... trött tröööööött....
 
TA hand om er
 
PUSSAR & KRAMAR!!!
FIA
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0