Magsjuka!!!

Fyy faan I natt blev lilla Ida magsjuk..😢😨😩😷 har nu närmare 40 graders feber å sover... Vilken Lördag de blev ... vi som skulle åka till Fina vänner å ha mys ikväll...




Nu hoppas vi att vi andra i Familjen klarar oss.. även om en annan tjockis skulle behöva en släng av kräksjukan...
😉


Veckan som gått..... jobbar varit ledig och allt därtill. .




förra lördagen va de lite Vin mys hos Maria med Melissa sååå trevligt snacka skit och äta massa gott.. 💕






Alltid trevligt! !!



Massa nyheter på jobbet!!!


haft mysmiddag med familjen. .. ja Pappan fick ju akutjobba... så vi andra åt.... 😉


Köpt de bästa till naglarna... Essie Quick drops... en liten droppe på nageln å lacket torkar på nån sekund....
och de blir Hög blankt.. Perfekt!!!



barnen har varit i skolan så klart.. Våra fina cheyor..💜💜💜


Ida har pysslat en Underbar Drömfångare...


Den finaste ja sett!!!





igår Fredag jobbade ja sent.. swiiidade om på jobbet å brassade till Hanna som fyllt år.. och hade lite Fest för oss tjejer... såå trevligt som vanligt.. vi har skrattat så tårarna sprutar.. skrikigt och pratat sex.. 😉😂






















Tack alla galna .... ni är underbara. ...

och när ja kom hem hade Daniel precis torkat kräk från Ida.. så de blev inte mycket sömn i natt..😩

Nu slappar vi i soffan... klockan är 11:30 sköööön lördag....
jag skulle jobbat men tog en sem dag... då ja skulle börjat 08 i morse.. å va på fest så tänkte jag att jo en ledig lördag...
Jobbar dock i morgon Igen... 😉

Har blivit Nominerad I år igen...
till Nyköpings trevligaste säljare jätte kul!!!
jag är så glad... de betyder ju att jag gör nåt bra i mitt jobb 😉
så sms:a din röst..😃


nä om man skulle klippa gräset idag...
sista innan vintern. ..

Ha en härlig helg
Pussar och Kramar
FIA !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0