5 dagar kvar....

MM det närmar sig,,,, Idag har Linnea & jag haft en mysig dag på stan,,,, vi handlade lite kläder ,,, och KLACKSKOR som Nea säger till henne och Ida,, svarta lackskor till Julafton... Men Neas är välanvända redan nu,,,,, hon har haft dom hela kvällen.... vi fyndade faktiskt skor både Linnea & jag på Wedins REA!!! Toppen!!!
Sen åt vi lunch på obligatoriska SANDY´S som har värdens godaste mackor!! Linnea åt pannkaka och Fanta,,,,
Va in på jobbet och önskade God Jul och tog en kaffe!!!! vi har haft jätte mysigt bara hon & jag!!!
Ida va hos mormor & Nisse.
När vi skulle hämta Ida ville ju Linnea stanna så det blev ett barn byte sen hem och pyssla,,,,,

Taco middag med familjen och sen klädde vi granen,,,, jätte mysigt vi hänge upp allt möljigt vi hade i kartongen....Linnea va helnöjd,,,,,  en annan gillar väl inte alla saker men för hennes skull så,,,, snart har hon flyttat hemmifrån då kan man pynta som man vill,,,,,Och när barnen somnat plockade vi fram julklapparna för vi berättade ju för Linnea att tomten kommer i natt och lämnar endel för han orkar inte bära alla när han kommer på Julafton,, hihi måste filma hennes min i morgon när hon ser alla!!! Underbart,,,,,

,


Den fina lilla tomten och grisen har min storasyster i sveg gjort!!
                              
Vi har även varit Hundvakt till svärmors lilla vovve Sita,,,,super sööt lite pappilon (om det stavas så)

På tal om hund så va Nova i slagsmål i dag men en annan tik här i området, Nova som aldrig slåss,,, men dom HATAR varannn så den hunden Athena högg till Nova i örat och vägrade släppa så den hundens husse fick bända upp munnen på henne för att få ut novas öra,, och det blev en stor djup reva,, stackars Nova och stackars Henry & Agneta (Novas dag husse & matte) det va dom som va ute med henne....så ev blir det till att sy, på Måndag fick vi en tid hos veterinären så vi får se nu i helgen hur det går med örat... lilla gummis....

Nu sover barnen och vi ska ta en kaffe Daniel åker till Sunne med Lillebror för att kolla på bil i morgon bitti så vi får se vad jag & flickorna hittar på...  

Ha det gott Stora kramar!!
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0