FAAAAANNN SKIIT ÅXÅ!!!!!!!

AA det kan man säga,,, jag skulle ju jobba idag,,, men neeee då är gärna momme sjuk och daniel kom ju på att han skulle på julbord,,,, han hade tänkt att inte gå men ångrat sig,,,, suck skiit åxå jag som va SÅÅ sugen på att  Jobba,,,, Men men hoppas det löser sig med folk i alla fall,,,,,,, Jag som hade tänkt bjussa kollegorna på Mums mums,,,, hmmm

Glömde berätta att i går när jag skulle till Tove så gick jag hemmifrån med obäddade sängar och disk,,, det är såå jobbigt för mig,,,, jag MÅSTE ha bäddat sängarna och plockat undan disken innan jag åker nånstans,,, skönare att komma hem sen.. men igår sket jag i det trots ångest,,,,, mmmmm i alla fall när Linnea kom hem från dagis gick hon in på sitt rum,,, sen kom hon ut med händerna i sidan och sa:
- MEN MAMMA HAR DU GLÖMT ATT  BÄDDA MIN SÄNG??????????????
helt chockad,,, hihi stackars barn hon blir skadad av mitt eviga städande och plockande,,,,,,
eller inte nu, plockar hon undan så fort hon har lekt eller pysslat,,,,så någe positivt är det ju ialla fall,,,

Sen ÄLSKAR linnea The Pinks som en annan sjöng och dansade till för typ 28 år sen,,,, så vi har fixat skivan åt henne den går varm på hennes rum och det är nästan så hon kan alla låtar utan till,,, hihi Mamma med tänk vad man kommer ihåg,,,,,


 


Om man skulle ta & fixa lite lunch då,,,,,, rester från igår,,, gjorde lax i ugnen och såsen gjorde jag av en burk fiskbullar i hummersås som jag mixat och slog över med lite dill,salt, & hummerfond i faasen va gott,, Barna åt så det stog ut ur öronen,, hihi ett litet mat tips,,,, och om man tar mager fisk blir det inte så många points!!!!!

Ha en bra dag,,,,,
Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahahah såå söt, Ebba älskar med pinks,,, mamma med blink

kram Rebecca

2008-12-04 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0