Legkoll!!!!

Japp JAG fick visa LEGITIMATION på systemet idag!!!!! inte illa pinkat för en snart 32 åring,,, hihi gissa om tjejen i kassan gjorde min dag!!??? TACK!!!!hon log lika mycket som jag under tiden jag packade ner skumpan & vinet i påsar!!! haha så nu har jag vin till Nyårsafton!!!!


Ja jag tog en sväng in till stan för att byta lite julklappar från hjärtat underkläder och parfym...... det skumma va att när jag kommer in till Åhlens för att lämna tillbaka parfymen så säger hon i kassan att dofterna ska vara plomberade för att man ska kunna lämna tillbaka villket denna INTE va,,,, hmm ska dom inte fråga i kassan om man köper doft (speciellt i juletid) om det ska vara bytvänligt,,,,, hur ska en som Daniel ( som ALDRIG handlar sånt) eller gammla farmor på 80 år kunna veta att man PLOMBERAR parfym ?? som knappt jag visste att man kan göra,,,, underkläder är en sak men dofter,,,,,men hon såg & kände ju att jag inte använt den,,så det gick bra i alla fall men jag kände mig lite som en bov,,,, i alla fall det är DÅLIGT!!! nya rutiner på detta kanske???

På efm va vi till kollegan Annsofi med familj och fikade,,, Super trevligt dom hade så fint hemma!!! Linnea va nöjd att få vara med dom stora tjejerna... Ida däremot lite gnällig,,, men men vi fikade en massa smaskiga saker,, Bullar,kakor,kladdkaka glass & Hallon!!!! MUMMA!!! där rök endel points igen,,,, Vägde mig för övrigt i morse står stilla,,,, skönt att det inte är upp,,,, men om man hård drar det så hade jag säkert kunna losat nått kilo om jag inte proppat i mig en massa gott,, men men år 2009 blir det fasta av,,,, jag ska ju dricka mitt VIN i morgon!!! nog om det,,,,
Linnea fick en massa söta jackor och urgulliga små små magväskor som hon kan ha när hon leker affär!!!! TACK TACK!!! Ni är för snälla!!!!

Magnus & Annsofi,,,,, magnus säger SEX!!!!! hahaha snusko där,,,,,




Dom stora tjejerna fikar i köket!!!



Ida kletade med choklad kex!!!! gott gott,,,, dom fick nog skura golv efter oss,,,,,
När vi åkte hem svängde vi förbi Rusta och inhandlade lite fyrverkerier,,,, eller rymdraketer som Linnea säger,,,, ett litet paket med några stora i,, gud va det lät dumt,,,men ni fatta va??,,,,

Nu smällde nån av en raket,, och Nova va tvungen att yla lite,,,, haha lilla gumman hon har blivit känslig på äldre dar!!!
Mamma & jag tog en timma snabb stavgång i kväll (villket va skiit skönt men fasen va trött jag blev) då va Nova med,,, och när man är ute reagerar hon inte alls på raketer och smällare,,,,, så som varje år får hon hänga med i morgon när vi skjuter våra!!!

Nu ska Daniel & jag kolla på Americam Pie the naked mile,,,, den har precis börjat verkar sjukt rolig,pinsamm och bra!!!
Ha en fortsatt mysig kväll och om jag inte bloggar i morgon så gör jag det 2009!!!!!

                                                        JAG ÖNSKAR ER ALLA ETT GOTT NYTT ÅÅÅÅRRRRR!!!!!!!!!!!!




        
   
  
                                                         

Kommentarer
Postat av: Emma Lannge

Gott nytt åår! :)

2008-12-31 @ 09:50:39
Postat av: Lina Erixon

Gott nytt år på dig mn blogg-vän :) Ville du ha receptet på Bounty-bollarna ?? Kram Lina

2009-01-01 @ 16:23:37
URL: http://teamroffe.blogspot.com
Postat av: Lina Erixon

2009-01-02 @ 22:04:45
Postat av: Linn

Gott nytt år!

2009-01-04 @ 19:49:33
URL: http://lillaplupp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0